فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار تهران:

مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا برای تمام دستگاه‌ها لازم الاجرا است

بازی امروز پرسپولیس لغو است

عصر خودرو- معاون عمرانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا برای تمام دستگاه‌ها لازم الاجرا است، گفت: بر اساس مصوبه این کمیته بازی امروز پرسپولیس لغو شده است.

مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا برای تمام دستگاه‌ها لازم الاجرا است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، محمد تقی زاده  در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ بر برگزاری بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اصرار دارد، گفت: کمیته اضرار آلودگی هوای استان تهران بر اساس ماده 3 قانون هوای پاک و تبصره های ذیل آن تشکیل و مصوبات آن برای همه دستگاه ها لازم الاجرا است.

    وی تاکید کرد: مسئولیت و عواقب عدم اجرای این مصوبات بر عهده دستگاه خاطی است و باید پاسخگو باشد. شاخص علی رغم پیش بینی ما که امروز کاهش پیدا می‌کند؛ متاسفانه همچنان در رنج 150 باقی مانده لذا تمام تمهیدات ما برای جلوگیری از انباشت آلاینده‌ها و بدتر شدن شرایط موجود است تا سیر افزایش آلاینده‌ها صعودی نشود.

    معاون استاندار تهران ادامه داد: روز گذشته در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا همه اعضاء بر لزوم توقف فعالیت‌های ورزشی در اماکن باز تاکید داشتند؛ لذا از نظر ما نباید بازی‌ها و مسابقات ورزشی امروز در تهران برگزار شود به این ترتیب بازی پرسپولیس لغو است و اگر این مصوبه رعایت نشود دستگاه مسئول باید پاسخگو باشد و این موضوع را در شورای تامین استان مطرح و بررسی خواهیم کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط