فونیکسریمکسبهتام

انتقاد استاندار تهران از افزایش کرایه وانت‌بارها

عصر خودرو- بندپی گفت: در حالی که قیمت روغن موتور و لاستیک افزایشی نداشته و وانت‌بارها هم دارای سهمیه بنزین هستند، شاهد افزایش کرایه آن‌ها هستیم.

انتقاد استاندار تهران از افزایش کرایه وانت‌بارها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ،   انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امروز وضعیت پایش انبار‌های استان تهران بررسی و مقرر شد که برای شفافیت و نظارت بیشتر هوشمندسازی انبار‌ها هر چه سریعتر انجام شود و فرماندار‌ها هم مکلف شدند در جلسه بعدی در این مورد ارائه گزارش کنند.

    استاندارد تهران با بیان اینکه بحث دیگر در مورد ساماندهی وانت‌بار‌های شهری بود، اظهار کرد: در حال حاضر افزایش کرایه بار‌ها به تناسب افزایش بنزین نیست و بیش از 3 برابر کرایه می‌گیرند در حالی که در حال حاضر قیمت روغن موتور و لاستیک تغییری نکرده و وانت‌بار‌ها هم دارای سهمیه بنزین هستند لذا از پلیس راهور خواستیم تا از وانت‌بار‌ها بارنامه را مطالبه کند و پلیس راهور هم گفت هنوز تکلیفی برای مطالبه بارنامه به ما ابلاغ نشده است.

    محسنی بندپی افزود: بحث دیگر در مورد کارت هوشمند رانندگان وانت‌بار‌ها بود که آن‌ها خیلی تمایل به گرفتن کارت هوشمند ندارند و لذا اتحادیه را مکلف کردیم تا در این مورد به رانندگان اطلاع رسانی کند و اگر در مدت مشخص شده کارت هوشمند نگیرند تصمیمات دیگری برای جلوگیری از فعالیت آن‌ها می‌گیریم.

    او در ادامه به موضوع توزیع گاز مایع پرداخت و گفت: بین سهمیه و مصرف گاز مایع اختلاف کاهش وجود دارد که شرکت توزیع را موظف کردیم لیست مصرف کنندگان گازوئیل را ارائه دهد.

    استاندار تهران با بیان اینکه بحث دیگر در مورد تولید محتوا بود، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم از این طریق بتوانیم از تولید داخل حمایت کنیم و با استفاد از ظرفیت دانشگاه‌ها این کار را انجام دهیم.

    محسنی بندپی با تأکید بر اینکه در هیچ استانی به اندازه تهران کالا نگهداری نمی‌شود، گفت: در تهران باید شاهد اقدامات همه جانبه‌ای باشیم و نسبت به نگهداری اموال ضوابط مربوطه را رعایت کنیم و از قاچاق کالا جلوگیری کنیم.

    او ا تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق پوشاک خارجی یک تکلیف است، اظهار کرد: اگر موضوع را بررسی کنیم، یکی از تکالیف ما همین است که البته در این حوزه کار‌های زیادی انجام شده است.

    استاندار تهران خاطر نشان کرد: بحث دیگر در مورد نظارت در کیفیت و قیمت کالا‌های تولید داخل است تا شرایطی پیش نیاید که شاهد نبود نظارت بر کیفیت تولید کالا‌های داخلی باشیم.

    محسنی بندپی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص میزان خسارت وارد شده به اموال عمومی و دولتی در اغتشاشات اخیر گفت: بیمه‌ها تا روز شنبه‌ میزان خسارات را برآورد می‌کنند و ما هم به بانک‌ها و بیمه مرکزی نامه نوشتیم که خسارت‌ها به طور دقیق ارزیابی شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو