فونیکسریمکسبهتام

برسی فنی پورشه ۹۱۱ توربو S جدید + مشخصات

عصر خودرو -توربو S جدید حداقل بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت که افزایش قابل‌توجهی را نسبت به ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور نسل قبلی نشان می‌دهد.

برسی فنی پورشه ۹۱۱ توربو S جدید + مشخصات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹:۰۰
  • برسی فنی پورشه 911 توربو S جدید + مشخصات
  • برسی فنی پورشه 911 توربو S جدید + مشخصات
  • برسی فنی پورشه 911 توربو S جدید + مشخصات
  • برسی فنی پورشه 911 توربو S جدید + مشخصات

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، تقریباً یک سال از زمان معرفی نسل جدید پورشه 911 کاررا و کاررا S گذشته و ما هنوز نسخه‌های قدرتمندتر نسل 992 را ندیده‌ایم، اما مطمئناً کار روی این نسخه‌ها در حال انجام است و زمان زیادی تا دیدن یکی از شاخص‌ترین آن‌ها یعنی مدل‌های توربو و توربو S باقی نمانده است.

این دو نسخه به پیشرانهٔ 3.8 لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو مجهز خواهند بود که خروجی آن در توربو S می‌تواند 650 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور باشد. هرچند این اعداد فعلاً قطعی نیستند، اما میدانیم که توربو S جدید حداقل بیش از 600 اسب بخار قدرت خواهد داشت که افزایش قابل‌توجهی را نسبت به 580 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور نسل قبلی نشان می‌دهد. البته در مقابل این قدرت بیشتر، 45 کیلوگرم هم به وزن 911 توربو S نسل 992 اضافه شده است.

بااین‌حال این خودرو می‌تواند ظرف تنها 2.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که به میزان جزئی 0.1 ثانیه از نسل قبلی سریع‌تر است. حداکثر سرعت این نسخهٔ قدرتمند نیز 330 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 911 توربو و توربو S جدید مثل نسل قبلی به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز خواهند بود، اما نیروی موتور در آن‌ها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صورت می‌گیرد. علاوه بر این، این سوپراسپرت آلمانی به‌صورت استاندارد به سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب و سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه هم مجهز خواهد بود.

برای متوقف کردن این غول آلمانی ترمز‌های 16.5 اینچی در جلو و 15.4 اینچی در عقب با کالیپر‌های 10 پیستونهٔ جدید پورشه در نظر گرفته شده است که پشت رینگ‌های 20 و 21 اینچی قرار می‌گیرند؛ اما علاوه بر کارانددرایور، خود پورشه نیز در یک پُست اینستاگرامی تصاویری از چندین پروتوتایپ از 911 توربو نسل 992 منتشر کرده است. این تصاویر در حین یک رانندگی توسعه‌ای با پروتوتایپ‌های 911 توربوی جدید در شهر نیس فرانسه گرفته شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط