فونیکسریمکسبهتام

۳۵ خودرو گرفتار در برف توسط راهداران استان مرکزی رها سازی‌ شدند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ۳۵ خودرو گرفتار در برف توسط راهداران این استان رهاسازی و به سرنشینان آن‌ها امدادرسانی‌ شد.

۳۵ خودرو گرفتار در برف توسط راهداران استان مرکزی رها سازی‌ شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، «علی زندی‌فر» افزود: این خودروها توسط گروه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در مدت 24 ساعت گذشته در جاده‌های استان رهاسازی و امدادرسانی شده‌اند.

    وی ادامه داد: پنج هزار و 400 کیلومتر باند از جاده‌های استان مرکزی در این مدت توسط یکصد و ده دستگاه از ماشین آلات راهداری و  140  نیروی راهداری؛ برفروبی و پاکسازی شده‌ است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: یک هزار و 800 تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث احتمالی در جاده‌های استان پخش شده‌است.

    زندی فر بیشترین بارش برف در این مدت را مربوط به حوزه شهرستان شازند عنوان کرد و گفت: بارش ها اکنون در سطح استان قطع شده و  تمامی جاده‌های استان باز و تردد به صورت عادی و روان در آنها جریان دارد،هر چند جاده ساوه- همدان قدیم و جاده اراک - خمین محدوده روستای ورچه دارای مه شدید هستند.

    6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده‌است.
    روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از جاده‌های استان مرکزی تردد می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط