فونیکسریمکسبهتام

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

دولت اجازه ندهد افزایش نرخ بنزین، زندگی قشر آسیب‌پذیر را تحت الشعاع قرار دهد

عصر خودرو- عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت باید قشر آسیب پذیر را به شدت دریابد تا اجرای طرح افزایش نرخ بنزین زندگی آنها را تحت الشعاع قرار ندهد.

دولت اجازه ندهد افزایش نرخ بنزین، زندگی قشر آسیب‌پذیر را تحت الشعاع قرار دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، سیدجواد حسینی‌کیا در خصوص رهنمودهای رهبر انقلاب نسبت به طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: دولت باید پیش از اجرا و اعمال این تصمیم کارشناسی، مردم را در جریان مزیت های این مهم قرار میداد.

    نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در این راستا تصریح کرد: در واقع دولتمردان باید ابتدا کار اقناعی می کردند تا مردم مزایای این طرح را درک کنند و سپس نسبت به اجرای آن اقدام می کردند.

    وی با اشاره به اینکه معاندان و جریان های ضدانقلاب در شرایط کنونی به میدان آمده اند و تلاش می کنند با اقدامات خرابکارانه به اموال عمومی آسیب وارد کنند، ادامه داد: بر این اساس طبق سخنان رهبر انقلاب هیچ انسان عاقل و علاقه‌مند به کشورش به این کارها دست نمی‌زند. مسئولان هر چه می توانند دقت و مراقبت کند تا مشکلات این طرح برای مردم هر چه ممکن است کم شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه دولت باید قشر آسیب پذیر را به شدت دریابد تا اجرای طرح یاد شده زندگی آنها را تحت الشعاع قرار ندهد، اظهار کرد: بنباراین باید تدابیری اندیشیده شود تا قیمت کالاهای اساسی افزایش نباید.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان امروز در جلسه غیرعلنی توضیحاتی را در خصوص تصمیم افزایش قیمت بنزین مطرح کردند از این رو همه از فرمایشان رهبر انقلاب طبعیت دارند.

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رهبر معظم انقلاب صبح دیروز (یکشنبه) در درس خارج فقه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است./

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو