فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل آپکو:

شبکه‌ نمایندگی‌های مجاز آپکو گسترش می‌یابد

عصرخودرو: مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) با اشاره به برنامه‌های این شرکت جهت توسعه شبکه نمایندگی‌های مجاز، تاکید کرد: هم اکنون آپکو دارای ۶۶ نمایندگی مجاز است که این رقم تا پایان سال ۱۳۹۱ به ۱۵۰ نمایندگی خواهد رسید.

شبکه‌ نمایندگی‌های مجاز آپکو گسترش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳:۰۰
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو»، محسن پورسعیدی در اولین همایش نمایندگی های مجاز آپکو با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: آپکو در افق چشم انداز5 ساله خود (تا پایان سال 1394) در نظر دارد به اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده خودروهای سفارشی و ارایه دهنده خدمات تیونینگ در کشور تبدیل شود که در این میان عرضه بیش از 10 درصد محصولات ایران خودرو به صورت سفارشی، کسب بیش از 30 درصد بازار قطعات جانبی و آپشن خودرو، ایجاد 300 نمایندگی و عامل فروش در کشور و کسب 10 درصد بازار خودروهای وارداتی مد نظر این شرکت قرار دارد.

    embed\\\\\\">وی با بیان این که سال گذشته آپکو توانست بالغ بر 9 میلیارد و 800 میلیون تومان تجهیزات سفارشی به بازار عرضه کند، یادآور شد: یک میلیارد و 700 میلیون تومان از این رقم مربوط به فروش از طریق نمایندگی هاست که قصد داریم امسال سهم نمایندگی ها از فروش قطعات و تجهیزات سفارشی استاندارد را به 50 درصد برسانیم.


    embed\\\\\\">مدیر عامل شرکت آپکو همچنین ،عرضه بسته های سفارشی را از اقدامات این شرکت در راستای همکاری نزدیک با ایران خودرو عنوان کرد و گفت : در سال 89 ، شرکت آپکو در جهت همکاری بهتر و نزدیک تر با شرکت ایران خودرو، 30 هزار بسته سفارشی عرضه کرد،در سال 90 ، حدود 23 هزار بسته سفارشی و در سال جاری در نظر دارد که 50 هزار بسته سفارشی را عرضه کند.


    embed\\\\\\">پورسعیدی همچنین به ارایه خدمات تیونینگ و عرضه خدمات در این حوزه برای 115 خودرو اشاره و گفت: یکی از برنامه های مهم آپکو در سل 91 پوشش بازار خدمات استاندارد تیونینگ است؛ چرا که بخش زیادی از تقاضای مشتریان را تیونینگ خودرو تشکیل می دهد.


    embed\\\\\\">گفتنی است در پایان ضمن تقدیر از نمایندگی های برتر مجاز، برخی نمایندگی ها نیز به ارایه دیدگاه های خود در خصوص بازار آپشن پرداختند.

    کرمان موتوراکستریم