فونیکسریمکسبهتام

علیرضا محجوب:

میزان دقت در قطعه سازی کروز فرا دقت است

شناخت برخی نمایندگان و آحاد جامعه نسبت به قطعه سازی کم است

عصر خودرو- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی نمایندگان ملت از کیفیت خودرو صحبت می‌کنند کیفیت در خط مونتاژ خودرو نیست، کیفیت و دقت در صنعت قطعه سازی است که خوش بختانه میزان دقتی که امروز بازدید از کروز شاهد بودم به عبارتی باید بگویم فرا دقت است.

میزان دقت در قطعه سازی کروز فرا دقت است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از سایت شماره 2 شرکت کروز فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.
    این بازدید از دیدگاه علیرضا محجوب یک شرکت موفق خصوصی با ساختار مناسب و بهره ور ترسیم و درخواست شد تا ترتیبی اتخاذ شود که سایر نمایندگان ملت نیز با بازدید از شرکت قطعه سازی کروز در مورد اهمیت وجایگاه  صنعت قطعه سازی بیش از گذشته پی ببرند.
    علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت قطعه سازی کروز گفت: قطعه سازی مادر همه صنایع است، هر چه قدر قطعات پیچیده تر باشند نقش آنها کلیدی تر است، در گذشته  دسته سیم خودرو را وارد می‌کردیم اما، امروز وقتی می‌بینم به این سرعت، انضباط و به این ترتیب دسته سیم و اجزاء کنترلی خودرو تولید می‌کنیم و تا چه میزان در آن هنر، مهارت و فن صورت گرفته است واقعا خدارا شکر می‌کنم.
    رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی افزود: چون قبلا خودمان تولید کننده این سیم‌ها بودیم کاملا این ترتیبات را می‌شناسم و می‌بینیم با ضریب خطای صفر این کار در قطعه سازی کروز صورت می‌گیرد و اهمیت کار به وضوح مشخص است.
    وی با انتقاد از اینکه شناخت نمایندگان و آحاد جامعه نسبت به توان قطعه سازی کم است، تصریح کرد: فکر می‌کنند قطعه نوعی ریخته گری ساده است؛ حتی همین این موضوع برای برخی همکارانم نیز اهمیتش آنقدر روشن نیست، این ترتیبی را که آغاز کردید ادامه دهید؛ حداقل فایده‌اش این است که خیلی از مردم و حتی نمایندگان ملت برایشان ملموس می‌شود که صنعت قطعه سازی چه قدر اهمیت دارد و بعد از آن مُبلغ این ‌کار مهم خواهند شد.
    محجوب با تاکید بر اینکه بعضی کشورها به جای خودروسازی، قطعه سازی را شروع کردند، بیان داشت: کشورترکیه خودروساز نیست اما قطعه ساز است، از این رو هرچه مونتاژ کند از ایران جلوتر خواهد بود، چون صنعت را از جای درست آغاز کرده است.
    وی اظهارداشت: وقتی نمایندگان ملت از کیفیت خودرو صحبت می‌کنند کیفیت در خط مونتاژ خودرو نیست، کیفیت و دقت در صنعت قطعه سازی است که خوش بختانه میزان دقتی که امروز در این بازدید شاهد به عبارتی باید بگویم فرا دقت است.
    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد؛ هم اکنون شاهد ارتقا و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در قطعه سازی کروز بودم، امیدوارم این مسیر ارتقا متوقف نشود تا زمانی که واحدی حرکت رو به جلو دارد؛ این واحد زنده و پویا است و همه صنایع وابسته به آن زنده و پویا هستند؛ به بیان دیگر قطعه سازی هنری است که می‌تواند در خدمت همه صنایع قرار گیرد و یک صنعت همگانی است.
    •  کروز یک شرکت موفق خصوصی با ساختار مناسب و بهره ور است
    •  قطعه سازی مادر همه صنایع است، هر چه قدر قطعات پیچیده تر باشند نقش آنها کلیدی تر است
    •  شناخت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آحاد جامعه نسبت به توان قطعه سازی کم است
    •  بعضی کشورها به جای خودروسازی، قطعه سازی را شروع کردند
    •  شاهد ارتقا و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در قطعه سازی کروز بودم

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو