فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

هر دقیقه ۴۰ خودرو از مهران خارج می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه شاهد موج بازگشت زائران هستیم، گفت: در هر دقیقه ۴۰ خودرو از مهران خارج و پیش بینی می شود تا ۱۰ساعت آینده بیش از ۳۶ هزار خودرو مهران را ترک کنند.

هر دقیقه ۴۰ خودرو از مهران خارج می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار محمد شرفی در پایانه مرزی مهران ، اظهار داشت : برابر برنامه ریزی صورت گرفته و تغییر تاکتیک پلیس ، واحد های گشتی که برای تامین نظم و امنیت زائران در مسیر رفت قرار داده بودیم به صورت تدریجی در مسیر بازگشت قرار خواهند گرفت.

    وی با بیان اینکه 80 ایستگاه ایست و بازرسی برای تامین امنیت مسیر زائران جا گذاری شده، افزود: طرح های انتظام بخشی در تمامی مسیر های منتهی به شهر مهران و پایانه مرزی و همچنین جمع آوری متکدیان و رفع صد معبر ها به اجرا درآمده است.

    این مقام انتظامی ادامه داد :کارکنان پلیس در جهت ارائه خدمات انتظامی به زائران و رفع مشکلات آنها و همچنین تامین امنیت خودروها در پارکینگ های شهر مهران مستقر هستند.

    سردار شرفی تصریح کرد : پلیس با همکاری دیگر نیروهای نظامی و تعامل با تمامی دستگاه ها و نهاد های خدمات رسان شرایط خوب و بسیار آرام بخشی برای زائران فراهم کرده است .

    رئیس پلیس پیشگیری ناجا از زائران خواست  در زمان بازگشت در کنار موکب هایی که همکاران ما حضور دارند در یک نقطه امن و خارج از محدوده ترافیکی خودروی خود را پارک و با مواظبت از بار همراه و پس از استراحت لازم به طی مسیر ادامه دهند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط