فونیکسریمکسبهتام

دایسون به جای خودروی برقی باتری های پیشرفته تولید می کند

عصر خودرو- شرکت دایسون اعلام کرد برنامه های خود برای تولید خودروهای برقی را کنار گذاشته و در عوض قصد دارد بر روی تولید باتری های پیشرفته متمرکز شود.

دایسون به جای خودروی برقی باتری های پیشرفته تولید می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، دایسون با ارسال ایمیلی برای تمامی کارکنان خود اعلام کرده که مهندسان این شرکت توانایی تولید خودروی برقی جذاب و قدرتمندی را داشته اند، اما این خودرو به صورت تجاری و در تیراژ انبوه تولید نخواهد شد.

    دایسون اولین بار در سال 2016 برنامه های خود برای تولید یک خودروی برقی را اعلام کرد. این شرکت دو میلیارد پوند بودجه به این طرح اختصاص داد که قرار بود نیمی از آن صرف تولید خودروی برقی جدید و نیمی از آن صرف تولید باتری های پیشرفته شود.

    در اواسط سال 2018 اعلام شد که قرار است خودروی برقی دایسون در کارخانه ای در سنگاپور تولید شود و محصول نهایی در سال 2021 در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

    ظاهرا تغییر تصمیم دایسون ناشی از ضرورت صرف منابع مالی بیشتر به تکمیل این طرح است که دایسون فعلا آنها را در اختیار ندارد. در مجموع 523 کارمند دایسون در طرح یادشده مشارکت داشته اند که 500 نفر از آنها در انگلیس مشغول به کار هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم