فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه کشور:

تردد در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه کشور پرحجم است

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه کشور بابیان اینکه محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه کشور پرحجم و سنگین است، گفت: ظرفیت پارکینگ در همه مرزها اشباع شده است.

تردد در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه کشور پرحجم است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از رادیو اربعین، سردار محمدحسین حمیدی بابیان اینکه محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه کشور در شلمچه، چذابه، مهران و خسروی پرحجم و در برخی مقاطع سنگین است، ابراز داشت: با توجه به اینکه هشت روز تا سفر اربعین باقی‌مانده است لذا این حجم از تردد در نواحی مرزها طبیعی است و شاهدیم که مسافران ساعات بسیاری را در ترافیک ماندند.

    وی ضمن بیان اینکه مشکلات تردد در بازگشت از مراسم اربعین قطعا افزایش خواهد یافت، افزود: از مسافران و زائران درخواست می‌شود تا حتما مدیریت سفر داشته باشند و در بازگشت، زمان و پیک ترددها را مدنظر قرار دهند.

    رئیس پلیس‌راه کشور بابیان اینکه هم‌اکنون ظرفیت پارکینگ در همه مرزها اشباع شده است، ابراز داشت: قطعا مشکل پارکینگ را در روزهای آتی خواهیم داشت و لذا از مردم درخواست می‌شود تا برای پارک در نزدیک ترین منطقه مرزی اصرار نداشته باشند.

    حمیدی اضافه کرد: این احتمال پیش‌بینی‌شده است که در مهران از تردد خودروهای شخصی جلوگیری و افراد با وسایل حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شوند لذا تدارک پارکینگ قبل از شهر مهران منظور خواهد شد.

    وی افزود: این وضیعت با توجه به لغو ویزا قابل پیش‌بینی است و هم اکنون آمار خروج زائران از کشور مشابه سال گذشته است و از حالا به بعد با روند افزایشی مواجه هستیم.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط