فونیکسریمکسبهتام

افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز

عصر خودرو- همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای آموزش یکپارچه و بهسازی منابع انسانی، مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز با حضور مسئولین استانی افتتاح شد.

افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نماینده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، شروع فعالیت مرکز آموزش جوار کارگاهی ایران خودرو تبریز را تبریک گفت و گفت: تفکر مثبت مدیریتی مجموعه در پیشرو مباحث آموزش کارکنان قابل تقدیر است و یادگیری مبتنی بر کار یک ابزار بسیار مهم در تغییرات گسترده کشور‌های توسعه به شمار می‌رود.
    او افزود: منابع انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان محسوب شده و مهارت آموزی نخستین هدف آموزش فنی و حرفه‌ای استان در جهت کسب تجربه و یادگیری فراگیران این سازمان است.

    او با بیان اینکه تغییر یک محصول تولیدی مستلزم دانش جدید و مهارت جدید هست، اظهار کرد: مدارج علمی و عملی بسیار خوبی در ایران خودرو تبریز نهفته است که می‌توانند در کسوت مربی همیار و همگام با اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان آموزش و تدریس کنند.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان افزود: ما در صدد آن هستیم تا با عقد یک تفاهم نامه مشترک با شرکت ایران خودرو تبریز، همکاری خود را در انتقال مهارت و تجربه مربیان این مجموعه به مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه‌ای در حوزه صنعت خودرو گسترش داده و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی یک یا دو ساعته، ایران خودرو تبریز را به عنوان یک سازمان یادگیرنده به حوزه آموزش و مهارت استان معرفی کنیم.

    در ادامه مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز ضمن پاسداشت حماسه دفاع مقدس، فصل بازگشایی مدارس و فصل آموزش و یادگیری را نویدبخش آغازی خوب در حوزه آموزش برای ایران خودرو تبریز دانست و گفت: بهره وری نیروی دارای مهارت کافی و وافی در مقایسه با نیروی فاقد مهارت و تجربه بالاتر هست.

    احد حسینی افزود: تمام رهبران آرمانی دنیا به آموزش توجه بسیار کرده، به همین دلیل توانسته‌اند مراتب علمی و آموزشی زیادی را کسب کنند.

    او گفت: اجرای آموزش‌های بدو استخدام برای منابع انسانی به عنوان مرجع سنجش میزان یادگیری و مهارت‌یابی در سازمان‌ها توصیه می‌شود.

    مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: دستاورد‌های آموزشی و پژوهشی ایران خودرو تبریز به عنوان واحد تولیدی فعال، حاصل توجه مدیریت مجموعه به مفهوم آموزش و اثربخشی دوره‌های آموزشی برای کارکنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو