فونیکسریمکسبهتام

ایران خودروی تبریز ۲۱ هزار دستگاه سمند سورن تولید و روانه بازار کرد

عصر خودرو- مدیرعامل ایران خودرو تبریز با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ دستگاه خودرو سمند سورن پلاس در این مجموعه تولید می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ هزار دستگاه خودرو تولید و روانه بازار شده است.

ایران خودروی تبریز ۲۱ هزار دستگاه سمند سورن تولید و روانه بازار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، حمید حاجی زاد منصور، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در زمان کنونی 70 درصد تولید سمند سورن پلاس محقق شده است، افزود: تا پایان سال جاری مقرر شده است 32 هزار دستگاه سورن پلاس در این شرکت تولید شود.

    وی اظهار داشت: با وجود بحران شیوع ویروس کرونا و تاثیر بر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی، ایران خودرو تبریز با تلاش و همت کارکنان بیش از 40 هزار خودروی سمند و سورن تولید کرده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 55 درصد رشد نشان می دهد.

    مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اشاره به انتشار خبر اخیر برخی رسانه های محلی مبنی بر عدم فعالیت کارکنان خط تولید این سایت، گفت: کارکنان این شرکت خواستار تسریع در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل هستند و بنابر اعلام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طبق پیگیری های انجام شده بیش از 85 درصد این طرح اجرا شده است.

    حاجی زاد منصور، ادامه داد: مطلب منتشر شده مبنی بر تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان ایران خودروی تبریز صحت نداشته و تمامی حقوق و مزایای قانونی کارکنان مطابق با قانون کار محاسبه و پرداخت می شود.

    وی از رسانه های محلی خواست قبل از انتشار خبرها از صحت و سقم آن از مبادی مسوول کسب اطلاع کنند تا به مشکلات صنعت خودرو دامن نزنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط