فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار تهران خبر داد:

بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان در سرویس مدارس استان تهران

عصر خودرو- معاون عمرانی استانداری تهران از بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان سوار و پیاده شدن دانش آموزان توسط والدین در استان تهران خبر داد.

بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان در سرویس مدارس استان تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمد تقی زاده در تشریح آخرین تصمیمات برای سرویس مدارس در سطح استان تهران با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید گفت: ساماندهی سرویس مدارس در قالب سامانه «سپند» در شهرستان‌های استان تهران پیگیری شده است. این سامانه برای شهر تهران از سنوات گذشته وجود داشته و امسال نیز برای سایر شهرستان‌های استان به کار گرفته می‌شود.

    وی افزود: بر اساس تکلیفی که به همه شهرستان‌های استان تهران شد، مقرر شد کمیته‌ای با محوریت فرمانداران و پلیس راهور در سطح شهرستان تشکیل و زمینه بهره‌گیری از سامانه «سپند» یا حمل و نقل دانش‌آموزی فراهم شود. به این ترتیب همه رانندگان پس از اخذ گواهی معاینه فنی، گواهینامه پایه 2 و استعلامات لازم می‌توانند در این سامانه ثبت نام و اقدام به سرویس‌دهی به مدارس کنند.

    تقی‌زاده ادامه داد: سرویس‌دهی به مدارس خارج از این روال تخلف است و مدارس و اولیای دانش‌اموزان باید دقت کنند که در همین قالب نسبت به بهره‌گیری از خدمات حمل و نقل دانش آموزی اقدام کنند.

    وی تاکید کرد: با هدف ایجاد امکان رصد والدین و افزایش ضریب امنیت حمل و نقل دانش‌آموزی اپلیکیشنی طراحی شده که والدین می‌توانند زمان سوار و پیاده شدن دانش‌آموز خود را رصد کنند. به‌طور قطع این اپلیکیشن می‌تواند در ایمنی دانش‌اموزان و آرامش خاطر خانواده‌ها نقش بسزایی داشته باشد.

    معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه تلاش فرمانداران و همکاری با پلیس راهور در اجرای این طرح قابل تقدیر است،اظهارکرد: امیدواریم این همکاری و همدلی در بهره گیری از این سامانه دستاوردهای ارزشمندی را برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان داشته باشد.

    وی درباره تعیین نرخ بهره‌گیری از خدمات سرویس مدارس نیز گفت: موضوع نرخ‌گذاری با توجه به مسیرها و در هریک از شهرستاهای استان تهران متفاوت است. لذا تصمیم‌گیری در مورد این موضوع به اختیار شهرستان‌ها و فرمانداران آن‌ها سپرده شده است تا بر اساس شرایط موجود در سطح شهرستان تصمیم‌گیری کنند و نظارت بر همه موارد وجود خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو