فونیکسریمکسبهتام

متولیان هیات عزاداری در بهبود ترافیکی شهر با پلیس همکاری داشته باشند

استفاده از بسیج مساجد و همیاران پلیس در حسینیه و هیئات

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره نحوه فعالیت دسته‌های عزاداری توضیحاتی داد.

متولیان هیات عزاداری در بهبود ترافیکی شهر با پلیس همکاری داشته باشند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس پیشگیری در ماه محرم امسال در پایتخت، گفت: به تمام سرکلانتری‌ها و کلانتری‌های پایتخت ابلاغ کردیم تا تمام هیات‌ها، مساجد، تکایا و حسینیه‌هایی که مراسم مذهبی دارند و مجوز سازمان تبلیغ اسلامی را دارند جلسات تعاملی را پیرامون موضوعات محرم و مراسمات مذهبی داشته باشند.

    او افزود: به متولیان تا تمام هیات‌ها، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها تاکید خواهیم کرد تا انتظامات مورد تایید خود را در مراسمات خود مستقر کنند.

    سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: متولیان برگزاری مراسمات مذهبی در ماه محرم بایستی از ظرفیت بسیج مساجد و همیاران پلیس در برگزاری مراسمات خود استفاده کنند.

    وی افزود: در جلسات با متولیان برگزاری مراسمات مذهبی در ماه محرم، پس از اعلام زمان برگزاری مراسم عزاداری توسط سازمان تبلیغ اسلامی بر موضوع زمان فعالیت تکایا و حسینیه‌ها تاکیدات خود را خواهیم داشت تا پس از برگزاری عزاداری‌ها مشکلی پیش نیاید.

    جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره سد معبر دسته‌های عزاداری در معابر گفت: قبل از آغاز ماه محرم این موضوع را به متولیان دسته‌های عزاداری تاکید خواهیم کرد، تمام ایستگاه‌های صلواتی که بدون مجوز در حال فعالیت بودند جمع آوری شدند و در حال حاضر اکثر ایستگاه‌های صلواتی که قرار است در ماه محرم فعالیت کنند، دارای مجوز فعالیت هستند.

    وی افزود: ممکن است حین به راه افتادن دسته‌های عزاداری شخصی دارای مریض و گرفتاری واجبی داشته باشد، لذا به متولیان دسته‌ها آموزش دادیم تا برای بهبود نظم ترافیک کمک کنند و در صورت مشاهده تخلفات این چنینی موضوع برای برخورد با خاطیان به سازمان تبلیغات اسلامی اعلام می‌شود تا در سال‌های بعدی از فعالیتشان در جلوگیری شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو