فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 6 شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 9 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

    رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 9 شهریور ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

    سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه 8 شهریور ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 9 شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 عصر روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

    وی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12ظهر تا ساعت 24 چهارشنبه 6 شهریور ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 7 و 8 شهریورماه از این محور ممنوع است .

    قدمی،همچنین خاطر نشان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 8 شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاع یک طرفه می باشد .

    رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط