فونیکسریمکسبهتام

بزرگترین دیواره جانبی محصول ترانزیت رنو در ایران تولید می شود

عصر خودرو : بزرگترین قالب ساید پنل(دیواره جانبی خودرو) برای محصول رنو ترانزیت در شرکت قالب های صنعتی سایپا ساخته خواهد شد.

بزرگترین دیواره جانبی محصول ترانزیت رنو در ایران تولید می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲:۰۰
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از موج سید کاوه توکلی مدیر مهندسی و ساخت قالب شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، با بیان این مطلب گفت: این دیواره جانبی برای اواخر سال 2012 آماده و تحویل می شود و 80درصد قطعات رویه و آستری بزرگ محصول ترانزیت توسط این شرکت ساخته خواهد شد.

    وی از همکاری شرکت قالب های صنعتی سایپا با شرکت جوش گونوس ترکیه خبر داد و اظهار داشت: ظرف چهار سال گذشته به واسطه این همکاری مشترک حدود یک هزار و 500تن قالب تولید و صادرات کرده ایم.

    توکلی قالب های صادراتی شرکت قالب های صنعتی سایپا را برای استفاده در خودروهای کارسان، فورد، رنو کلیو4 و رنوکپچر(J87) دانست.

    وی در ادامه با بیان اینکه شرکت قالب های صنعتی سایپا اولین سازنده قالب های بدنه خودرو در ایران بوده است، این شرکت را بنیانگذار تکنولوژی نوین قالب سازی در کشور دانست.

    توکلی ارزش یک ست کامل قالب های بدنه خودرو را حدود 40میلیون دلار اعلام کرد که شرکت قالب های صنعتی سایپا به دلیل تجهیز خود به دانش قالب سازی، مانعی برای خروج این میزان ارز در هر خودرو جدیدی که طراحی و تولید می شود، است.

    مدیر مهندسی و ساخت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در پایان با توجه به اینکه هم اکنون تمام نیاز قالب سازی محصولات گروه خودروسازی سایپا در این شرکت انجام می شود، از اختصاص بخشی از ظرفیت این شرکت برای تولید قالب های مورد نیاز محصولات 206 و 405 شرکت ایران خودرو خبر داد.
    کرمان موتوراکستریم