فونیکسریمکسبهتام

برنامه ویژه پلیس آگاهی برای برخورد با سارقان موتورسوار

کاهش وقوع جرایم در تهران

عصر خودرو- سردار لطفی درباره اقدامات پلیس برای برخورد با سارقان موتورسوار توضیحاتی داد.

برنامه ویژه پلیس آگاهی برای برخورد با سارقان موتورسوار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  درباره اقدامات اخیر پلیس آگاهی پایتخت، گفت: برابر تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ، طرح صاعقه یک آغاز شده است و در این طرح بحث مقابله با موبایل قاپ‌ها را در حال پیگیری هستیم.
    او گفت: در سه روز گذشته تاثیر مثبت این طرح را در سطح جامعه دید‌ه‌ایم، درصد قابل توجهی از میزان موبایل قاپی در جامعه کاهش پیدا کرده است.

    سردار لطفی با بیان اینکه در حال تلاش هستیم تا طرح صاعقه یک را ادامه دهیم، تصریح کرد: برخی از موتورسواران متاسفانه عامل ایجاد جرایم و تخلفات هستند، تخلفاتی که هم در حوزه راهور و هم در حوزه آگاهی مشاهده می‌شود.

    وی افزود: به صورت قاطعانه برای برخورد با جرایم ارتکابی از سوی موتور سواران متخلف برنامه داریم، تخلفاتی که توسط برخی از موتورسوران مشاهده می‌شود از قبیل کیف قاپی، موبایل قاپی است.

    رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: درصد قابل توجهی از جرایم ما با موتورسیکلت‌ها صورت می‌گیرد، بر این موضوع که عرصه را از سارقان موتورسوار بگیریم، مصمم هستیم و با تجهیز پلیس به موتور‌های پرقدرت و انجام طرح‌های مختلف این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
    بیشتر بخوانید: آغاز طرح صاعقه یک با محوریت برخورد با کیف‌قاپان پایتخت

    سردار لطفی خاطرنشان کرد: طرح جدید کاشف پس از تعطیلات عید غدیر در تهران اجرایی خواهد شد، همچنین طرح مقابله با باند‌های سارق نیز در دستور کار است.

    وی افزود: روند کاهشی جرایم را در ماه‌های اخیر به طور کامل شاهد هستیم، به طوریکه در تیرماه امسال نسبت به ماه قبل آن روند بسیار مطلوبی را در حوزه کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات شاهد بودیم.

    رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه شهروندان به توصیه‌های پلیس توجه کنند، خاطرنشان کرد: مردم در پیشگیری از جرایم مختلف تاثیر گذار هستند، لذا در این امر سرمایه گذاری کنند و منازل خود را با تجهیز آلارم، درب‌های ضد سرقت، نصب نرده و حفاظ، ایمن کنند و در خودرو‌های خود از تجهیزات ایمنی مناسب بهره ببرند.

    وی افزود: مرکز 110 فقط یک سامانه برای پیگیری مسائل مرتبط با جرایم نیست و مردم در خصوص همکاری با پلیس از آن استفاده کنند و اگر اطلاعاتی از سارقان و متهمان دارند به پلیس گزارش دهند و ما را در انجام ماموریت‌ها یاری دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط