فونیکسریمکسبهتام

با حضور ۱۰۰ نفر از مدیران کشوری؛

مجمع سالیانه تاکسیرانی‌های شهری کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد

عصر خودرو- سی و ششمین مجمع عمومی عادی سالیانه تاکسیرانی‌های شهری کشور در حضور بیش از صد نفر از مدیران کشوری به میزبانی شهرستان‌های سرعین و اردبیل برگزار شد.

مجمع سالیانه تاکسیرانی‌های شهری کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سی و ششمین مجمع عمومی عادی سالیانه تاکسیرانی‌های شهری کشور، پیش از ظهر شنبه با حضور مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی شهرداری‌ها، مدیران سازمان‌های حمل و نقل بار و مسافران شهرداری و اعضای هیئت مدیره اتحادیه به میزبانی اردبیل در سالن فرهنگسرای بانوان برگزار شد.

    شهردار اردبیل در این مجمع به ضرورت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرها اشاره کرد و افزود: امروزه توسعه حمل ونقل عمومی یک ضرورت است چرا که با توسعه این امر بسیاری از مشکلات شهری رفع خواهد شد.

    لطف‌اللهیان با بیان اینکه تردد روز افزون خودروها علاوه بر ایجاد ترافیک، مشکلات زیست محیطی نیز ایجاد می‌کند، افزود: در راستای توسعه حمل ونقل عمومی نیازمند حمایت دولت، مشارکت بخش خصوصی و ورد بانک‌ها برای ارائه تسهیلات مناسب نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل هستیم.

    شهردار اردبیل ادامه داد: با وجود شرایط اقتصادی و مشکلات خاص این بخش، خدمات حمل ونقل عمومی موضوع تعطیل برداری نبوده و بایستی اهتمام ویژه‌ای برای توسعه خدمات حمل و نقل عمومی در شهر داشته باشیم.

    سیستم‌های حمل و نقل عمومی کارآمد به کارگیری شوند

    معاون امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در جریان این مجمع عنوان کرد: هر گونه اخلال در روند حمل و نقل عمومی شهری نابسامانی‌های غیرجبرانی را از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، محیط زیست و سلامت روحی و جسمی افراد وارد خواهد آورد و در این خصوص باید از سیستم‌های کارآمد حمل و نقل عمومی بهره گرفت.

    امامی یگانه افزود: فراهم آوردن شرایط مناسب برای حمل و نقل روان در داخل شهرها به ویژه در مراکز شهری نیازمند ارائه راهکارهای مناسب بوده و با هم اندیشی مناسب مدیران و کارشناسان این حوزه می‌توان به خروجی مناسبی در راستای نوسازی ناوگان‌ها و حمایت از رانندگان این بخش‌ها دست یافت.

    به گفته وی افزایش جمعیت، تراکم مراکز خدمات رسان در مناطق پرجمعیت و توسعه شهری، ارائه خدمات حمل و نقل عمومی را دشوار کرده و رفع چالش‌های این بخش اولویت دولت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو