فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

شورای عالی سلامت مانع شماره‌گذاری ۱۲هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری شود

عصر خودرو- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن مخالفت با شماره‌گذاری ۱۲هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری، گفت: اعضای شورای عالی سلامت اجازه شماره‌گذاری و ورود موتورسیکلت‌های کاربراتوری را به تهران ندهد.

شورای عالی سلامت مانع شماره‌گذاری ۱۲هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، بشیر خالقی  با اشاره به اینکه وزارت بهداشت و درمان متولی اصلی سلامت جامعه است و باید نسبت به تاثیرات منفی آلاینده‌ها بر سلامت مردم واکنش نشان دهد، گفت: شورای عالی سلامت که متشکل از رییس جمهور به عنوان رییس شورا، وزیر بهداشت و درمان به عنوان دبیر، استاندار به عنوان رئیس شورای سلامت استان و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد، شهرداری، وزارت نیرو، وزارت آموزش و پرورش، سازمان حفاظت از محیط زیست، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت،معدن و تجارت نیز به عنوان اعضای این شورا هستند که باید به مسائل مربوط به سلامت مردم به خصوص آلودگی هوا ورود کنند.

    خودروها و موتورسیکلت‌ها منابع اصلی تولید آلودگی در کلانشهرها هستند

    این نماینده مردم در مجلس دهم خودروها و موتورسیکلت‌ها را یکی از منابع اصلی تولید آلودگی در کلانشهرها دانست و گفت: استفاده از بنزین‌های غیر استاندارد آلودگی هوا را تشدید می‌کند، بنابر این سازمان حفاظت از محیط زیست باید به صورت جدی این موضوع را پیگیری و مانع تولید و استفاده از آن شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه افزایش ذرات آلاینده در هوا برای سلامت مردم بسیار خطرناک است، افزود: سازمان محیط زیست و مسئولان مربوطه باید مانع تولید خودروهای غیراستاندارد شوند و از طرفی باید بر تولیدات کارخانه‌های خودروسازی نیز نظارت بیشتری صورت بگیرد تا اتومبیل‌‌ها با استاندار‌های بالا و با آلایندگی حداقل به شهر‌ها وارد شوند.

    شورای عالی سلامت مانع شماره‌گذاری 12هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری شود

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ضمن مخالفت با شماره‌گذاری 12هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری، گفت: مسئولان مربوطه و اعضای شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نباید اجازه شماره گذاری و ورود این موتورسیکلت‌ها کاربراتوری را بدهند چرا که می‌تواند اثرات مخربی بر سلامتی انسان داشته باشد، تاثیراتی که گاه جبران آنها، هزینه‌های چندین میلیاردی را برای درمان به وزارت بهداشت تحمیل می‌کند. بنابراین باید با جدیت از ورود این نوع وسیله نقلیه به تهران و شهرهای بزرگ جلوگیری شود./

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو