فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه اردبیل - خلخال:

رانندگان از سفر در راه‌های در حال احداث پرهیز کنند

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه اردبیل - خلخال گفت: با هدف پیشگیری از حوادث ناخواسته رانندگی ، به همه رانندگان خودروهای عبوری از راه‌های ارتباطی جنوب استان توصیه می‌شود تا از سفر در راه‌های در حال احداث پرهیز کنند.

رانندگان از سفر در راه‌های در حال احداث پرهیز کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  سرهنگ علیرضا صحبتی افزود: با توجه به وقوع حادثه رانندگی مرگبار اخیر در راه ارتباطی در حال احداث خلخال به ماسوله در استان گیلان و کشته شدن سه سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید ناشی از سقوط به اعماق دره به همه رانندگانی که قصد عبور از این راه در حال ساخت دارند، توصیه می‌شود تا زمان تکمیل و بهره‌برداری کامل پروژه از تردد در این مسیر جدا خودداری کنند.

    وی گفت: در حال حاضر بدلیل استفاده از این راه توسط اهالی روستاهای بخش شاهرود خلخال در مسیر جاده امکان مسدود کردن آن بروی خودروها در داخل حوزه استحفاظی استان اردبیل و شهرستان خلخال وجود ندارد.

    سرهنگ صحبتی اظهار کرد: اقدام لازم برای نصب بنر و تابلوهای هشدار دهنده در مبادی ورودی 2 طرف جاده از سوی پیمانکار مجری پروژه از سوی پلیس راه انجام شده و انتظار از رانندگانی که قصد سفر از سمت شهر ماسوله در استان گیلان به سمت خلخال با استفاده از این راه در حال ساختمان را دارند، پرهیز از استفاده از این راه غیرمطمئن و پرخطر است.

    او اظهار داشت: پس از وقوع حادثه مرگبار سقوط اخیر سواری پراید به دره در جاده در دست ساختمان ماجولان به ماسوله در بخش شاهرود شهرستان خلخال اقدامات پیشگیرانه از تردد خودروها در این مسیر در حال ساخت از سوی  پلیس راه انجام و به رانندگانی که  قصد تردد از این محور را دارند توصیه می‌کند در صورت غیرضروری بودن مسافرت از این مسیر تردد نکنند.

    فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال اظهار داشت: با توجه به اینکه این راه همچنان در دست ساختمان هست و مصالح بکار رفته باعث لغزندگی شدید سطح این راه شده و علاوه بر این راه هیچ علایم راهنمایی و رانندگی و یا سایر موارد ایمنی را ندارد در صورت غفلت رانندگان عبوری حادثه تلخی را به دنبال خواهد داشت.

    او گفت :با توجه به شرایط ذکر شده جاده ضرورت دارد که رانندگان نهایت دقت را در صورت مسافرت‌های ضروری از این مسیر داشته باشند چرا که در صورت بروز هرگونه حادثه مسئولیت با راننده خواهد بود.

    خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط