فونیکسریمکسبهتام

دستگیری سارقان سرقت‌های سریالی خودرو در دو پارک تهران

عصر خودرو- سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پنج متهم در رابطه با سرقت خودروهای شهروندان تهرانی خبر داد.

دستگیری سارقان سرقت‌های سریالی خودرو در دو پارک تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی آقا کارخانه درباره جزئیات دستگیری این متهمان اظهار کرد: طی مدت گذشته و افزایش آمارهایی درباره سرقت لوازم خودرو در محدوده‌های پارک آب‌ و آتش، پارک طالقانی و محدوده ونک رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

    وی درباره شگرد سارقان اظهار کرد: شگرد سارقان به نحوی بود که ابتدا با دیدن ضعف ایمنی خودرو از جمله نداشتن دزدگیر و یا حتی در مواردی پایین بودن شیشه‌های خودرو، اقدام به باز کردن در خودرو به شیوه کلاف زنی و سرقت لوازم آن مانند ضبط، باند و لوازم موجود داخل خودرو می‌کردند.

    سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه در ادامه تیم عملیات کلانتری به صورت ویژه وارد عمل شدند گفت: با تشکیل چند تیم ماموران نقاطی که سرقت‌های بیشتری در آن محل انجام شده بود را تحت نظر گرفتند تا اینکه طی یکی از گشت‌ها، دو تن از متهمان این سرقت‌ها را شناسایی کردند. ماموران متهمان را دستگیر و برای بررسی‌های بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

    سرهنگ کارخانه درباره اظهارات متهمان در کلانتری افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری، به سرقت‌های سریالی خود و انجام حدود 40 فقره سرقت اعتراف کردند. این افراد طی بازجویی‌های دیگر سه همدست خود را نیز معرفی کردند.

    بر اساس گزارش پلیس و به گفته وی، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شده و برای انجام سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط