فونیکسریمکسبهتام

ورود افزون بر یک‌میلیون دستگاه خودرو به گیلان در نخستین ماه تابستان

عصر خودرو- رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود افزون بر یک میلیون دستگاه خودرو به استان طی تیرماه گذشته خبر داد.

ورود افزون بر یک‌میلیون دستگاه خودرو به گیلان در نخستین ماه تابستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمود اشجاری  اظهار داشت: طبق آمار دریافتی از سامانه های  تردد شمار نصب  شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محورهای ورودی و خروجی؛ طی نخستین ماه تابستان امسال، یک میلیون و 432 هزار و 678 دستگاه خودرو به گیلان وارد شده  و یک میلیون و  733 هزار و 809 دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

    وی به بیشترین تردد طی تیرماه اشاره و بیان کرد:  روز ششم تیرماه  با ثبت 90 هزار و 522 خودرو ، بیشترین ورودی  و همچنین هشتم تیرماه با ثبت 97 هزار و 569 خودرو بیشترین خروجی استان را داشته است.

    وی تصریح کرد:  تیرماه گذشته محور رامسر به چابکسر با 600 هزار و 336 دستگاه بیشترین تعداد ورودی استان و پس از ان محور آزادراه قزوین - رشت با 367 هزار و 226 دستگاه  دومین ورودی استان را  داشته اند.

    به گفته اشجاری ، همچنین طی این مدت محور آزادراه رشت - قزوین با 639 هزار و 224 دستگاه و پس از آن محور چابکسر - رامسر با 600 هزار و 83 دستگاه خروجی ، بیشترین تعداد خروجی را داشته اند ضمن آنکه گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد 615 وسیله نقلیه، پنجمین استان پرتردد کشور با سرعت متوسط 74 کیلومتر بر ساعت بوده است.

    رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین  به ورود و خروج خودروها به استان نیز اشاره و اضافه کرد: طی چهار ماه نخست امسال؛ شش میلیون و 63 هزار و 98 دستگاه خودرو به استان وارد شده و شش میلیون و 760 هزار و 595 دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

    محورهای ورودی و خروجی استان شامل شش محور اصلی آزادراه لوشان - قزوین، جاده قدیم لوشان - قزوین، منجیل- طارم ، چابکسر- رامسر ، آستارا - اردبیل و خلخال - اسالم است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط