فونیکسریمکسبهتام

خودروهای محبوب انگلیسی‌ها کدامند؟

عصر خودرو- به تازگی فهرستی از برترین و محبوب‌ترین خودروسازان منتشر شده است که نشان می‌دهد فورد، فولکس واگن و وکسهال از جمله خودروهایی بوده‌اند که مورد توجه و استقبال مشتریان در بازار انگلستان قرار گرفته‌اند.

خودروهای محبوب انگلیسی‌ها کدامند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بازار خودروی انگلستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کشورهای اروپایی همواره مورد توجه و استقبال مشتریان خودرو قرار گرفته است؛ به گونه‌ای که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی فعال در این بازار همواره در رقابت سخت و تنگاتنگی با یکدیگر به سر می‌برند تا هر یک سهم بیشتری را از آن به خود اختصاص دهند.

    حالا به تازگی فهرست جدیدی از خودروسازانی که توانسته‌اند در نیمه نخست دو سال پیاپی 2018 و 2019 میلادی سهم بیشتری را از بازار انگلستان تصاحب کنند، منتشر شده است که نشان می دهد برخی از این شرکت ها برخلاف رشد منفی در میزان فروش محصولات خود، همچنان سهم بالا و قابل توجهی از بازار این کشور را از آن خود کرده اند و در صدر جدول پرفروش ترین و محبوب ترین خودروهای فروخته شده در انگلستان قرار گرفته‌اند.

    بر اساس جدول بالا که در وب سایت best selling cars آمده است ، میزان فروش خودروهای فورد در نیمه نخست سال 2018 میلادی در بازار انگلستان ، 145 هزار و 541 دستگاه بوده که در نیمه نخست سال 2019 به 127 هزار و 789 دستگاه خودرو رسیده و رشد منفی 12.20 درصدی را برای این شرکت آمریکایی رقم زده است. سهم این خودروساز در بازار انگلستان در این بازه زمانی 10.7 درصد است.

    فولکس واگن نیز با تجربه یک کاهش 2.20 درصدی توانسته است در این بازه زمانی  سهم خود را به 8.74 درصدی در بازار انگلستان برساند. این خودروساز آلمانی در نیمه نخست سال گذشته 113 هزار و 386 دستگاه به فروش رسانده که این رقم در مدت مشابه سال جاری میلادی به 110 هزار و 891 دستگاه رسیده است.

    وکسهال نیز با اختصاص 7.45 درصد از سهم بازار این کشور اروپایی ، در نیمه نخست سال 2018،  97 هزار و 950 دستگاه خودرو فروخته این در حالی است که در مدت مشابه سال 2019، 94 هزار و 564 دستگاه فروخته است.

    مرسدس بنز ، بی.ام.و ، آئودی، تویوتا، کیا، نیسان، هیوندای، پژو ، لندروور و اشکودا به ترتیب از جمله خودروسازانی بوده اند که موفق شده اند که جایگاه های چهارم تا سیزدهم جدول مذکور را به خود اختصاص دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو