فونیکسریمکسبهتام

ب ام و ۳ x لوکس و اسپرت

عصر خودرو- ب ام و شرکت خودروسازی آلمانی معروف به تولید خودروهای قدرتمند و همچنین تولید موتورسیکلت است. این شرکت نزدیک به ۱۰۰ سال قدمت دارد و سال‎های سختی را پشت سر گذاشته (۳ دوره بحران مالی بسیار) اما هیچ مانعی نتوانسته جلوی رشد این شرکت را بگیرد و اکنون یکی از بهترین‎های صنعت خودروسازی است.

ب ام و ۳ x لوکس و اسپرت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، بنابر اعلام وب‌سایت دیوار، اولین خودروی بی ام و 3x در سال 2003 میلادی به بازار عرضه شد که یک شاسی بلند متوسط بود و در بازار جهانی و بازار ایران با استقبال بی‎نظیر روبرو شد.

    در نمای ظاهری، جلو پنجره‌های بزرگ شبیه به کلیه با خطوط عمودی بیانگر قدرت هستند. چراغ‌های جلو از نوع LED سازگار بوده و روشنایی بهتری دارند. در نمای جانبی، طراحی خط شانه افقی به گونه‎ای است که نشان دهنده تنومندی این خودرو است. در نمای عقب، چراغ‌های LED عقب خودرو کشیده شده‎اند و ظاهری سه بعدی دارند، پشت این خودرو حس اسپرت بودن را منتقل می‌کند.

    طراحی داخلی بی ام و 3x، کیفیت مواد به کار رفته در ساخت کابین و روکش چرم صندلی‌ها حس لوکس بودن را القا می‌کند. صندلی‌های خودرو راحت و جادار هستند؛ صندلی‌های عقب فضای پا و سر خوبی دارند. حجم صندوق عقب این خودرو 550 لیتر است و با تا کردن صندلی‌های عقب این حجم تا 1550 لیتر افزایش پیدا می‌کند و می‌توان گفت خودروی مناسبی برای خانواده است. در صندوق عقب برقی بوده و تا کردن صندلی‌های ردیف 2 توسط یک دستگیره انجام می‌شود. در کنسول وسط فضای زیادی برای قرار دادن وسایل وجود ندارد؛ اما در رودری‌ها فضای کافی برای قرار دادن لیوان یا تلفن همراه وجود دارد.

    از امکانات استفاده شده در این خودرو می‌توان به: رینگ‌های 18 اینچی، هدآپ (HUD)، رادار، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار عابر پیاده، سیستم هشدار انحراف از بین خطوط، چراغ‌های LED جلو و همراه سیستم شستشو، قابلیت تنظیم صندلی در 14 جهت، گرمکن برای چهار صندلی، دوربین 360 درجه به کمک 4 دوربین در اطراف خودرو، سیستم ورود بدون کلید به همراه دکمه استارت، صندوق عقب برقی، سقف پانوراما، چراغ خوشامدگویی زیر دستگیره، تزئینات چوبی، سیستم ذخیره تنظیمات صندلی، سنسور پارک در جلو و عقب، ترمز پارک برقی و سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، پرده‌های شیشه‌های سرنشینان عقب، سیستم خودکار استارت استاپ، روکش چرمی صندلی‌ها، غربیلک فرمان، شیفتر تعویض دنده پشت فرمان، دوربین عقب، چراغ‌های مخصوص روز، آینه‌های جانبی تاشو برقی، آینه میانی الکتروکرومیک، خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، شیب سنج، سیستم صوتی Harmon Kardon، بلوتوث، سیستم wifi، سیستم صوتی مجهز به 8 بلندگو و یک ساب ووفر و صفحه نمایش 8.8 اینچی اشاره کرد.

    در بحث ایمنی و تجهیزات شامل ترمز و پایداری BA ، ABS ، DTC ، DSC ، CBC و EDC است. این خودرو در مجموع 9 کیسه هوا شامل: کیسه هوای سرنشینان جلو، کیسه هوای پرده‌ای و جانبی می‌باشد. بی ام و 3x موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از مؤسسه استاندارد و ایمنی EuroNCap و استاندارد آلایندگی یورو 5 شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو