فونیکسریمکسبهتام

شاسی‌بلند سواری به سبک ب‌ام‌و چه قیمتی دارد؟!+عکس و جدول قیمت

عصر خودرو- شرکت ب‌ام‌و از بزرگ‌ترین خودروسازهای دنیا بوده که در حال حاضر در بازار ایران با محصولات متنوعی حضور دارد و با قاطعیت می‌توان گفت از باکیفیت‌ترین و درعین‌حال گران‌ترین محصولات موجود در بازار از همین برند هستند.

شاسی‌بلند سواری به سبک ب‌ام‌و چه قیمتی دارد؟!+عکس و جدول قیمت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از جام جم آنلاین، بیش از 20 مدل از اتومبیل‌های خوش ساخت آلمانی شرکت ب‌ام‌و در بازار خرید و فروش خودرو ایران وجود دارد که طیف وسیعی از سری X تا سری 7 را شامل می‌شود.

    خودروهای شاسی بلند سری X از پرطرفدار محصولات این شرکت بوده و بالطبع افرادی که قصد خرید خودرو از این شرکت خوشنام و باسابقه را دارند، گزینه‌های مطلوبی از شاسی‌بلندها را پیش روی خود دارند.

    با هم قیمت خودروهای سری X ب‌ام‌و را در این جداول مشاهده می‌کنیم:

     

     

    خودروهایی که در جداول بالا به قیمت آن‌ها اشاره شد، تفاوت در طیف وسیعی از انتخاب‌های پیشرانه، تجهیزات، ابعاد بدنه و مواردی ازاین‌دست را شامل می‌شوند.

    لشگر بلند بالای این خودروها از پیشرانه‌هایی با حجم 2 لیتر تا 4.4 لیتری سود می‌برند، همچنین وجود تنوعی از جثه‌های کوچکی مانند X1 تا یک شاسی‌بلند بسیار بزرگ مانند X6 انتخاب بین گزینه‌ها را برای خریداران آسان‌تر می‌کند.

    خودروهای شرکت خوشنام و باسابقه ب‌ام‌و که در همه جای دنیا در زمره خودروهای لوکس قرار دارند ازنظر زیبایی و امکانات رفاهی بسیار چشم‌نواز و توانا هستند. البته خریداران این برند آلمانی باید بدانند که این خودروها در عین حال پرخرج‌ترین خودروهای دنیا نیز هستند و هزینه تعمیرات و استهلاک آن‌ها سر به فلک می‌کشد.

    مساله هزینه‌های خودرو سبب می‌گردد خریداران گزینه‌های دیگری مانند محصولات و برندهای لوکس آسیایی همچون تویوتا-لکسوس، نیسان-اینفینیتی، هوندا- اکیورا، هیوندای و کیا را در مقام مقایسه با آن‌ها قرار دهید. بسیاری از این خودروها توانسته‌اند با هزینه‌های تعمیرات و نگهداری به مراتب پایین‌تر، گوی سبقت را از رقیبان اروپایی همچون ب‌ام‌و و مرسدس‌بنز بربایند.

    هرچند که برند آلمانی ب‌ام‌و طرفداران خاص خود را دارد و هرچقدر هم میزان هزینه با محصولات رقبا فاصله داشته باشد، بسیاری از هواداران بازهم حاضرند ب‌ام‌و داشته باشند!

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو