فونیکسریمکسبهتام

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

طرح راهداری سفرهای تابستانی در قزوین اجرایی شد

عصر خودرو- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین همزمان با آغاز سفرهای تابستانی آغاز شد.

طرح راهداری سفرهای تابستانی در قزوین اجرایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی برجعلیزاده با اشاره به موقعیت استان درکریدور خاص ترافیکی کشور اظهار داشت: طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای تابستانی امسال با هدف ارتقاء سطح خدمات و ایمنی سفرهای هموطنان اجرا می شود.

    وی بیان کرد: در این طرح 26 راهدارخانه و 300 نفر از راهداران تلاشگر با بکارگیری 280 دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین مشغول انجام فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده ای می شوند.

    برجعلیزاده تصریح کرد: حضور مستمر و موثر گشت‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای در کنار دیگر دستگاه‎های خدمات ‎رسان در نقاط حساس راه‎های استان، لکه‎گیری راهها با 10 هزار تن آسفالت، خط کشی 700 کیلومتر از راههای استان، پاک ‎سازی و شستشوی مستمر تابلوهای ایمنی، رفع عیب خاموشی تیرهای روشنایی و چراغ های چشمک زن به طول 250 کیلومتر، ریگلاژ و تسطیح شانه راهها و رفع اختلاف ارتفاع شانه راهها و اصلاح شیب شیروانی به طول 180 کیلومتر، اجرای 45 کیلومتر نیوجرسی بلوک مفصلی در آزاد راه قزوین- زنجان، بازسازی وتعمیر و نصب گاردریل، خصوصاً در راههای شریانی و راه های کوهستانی به طول 100 کیلومتر، آشکار سازی 18 دماغه خروجی و 2 نقطه پرحادثه، نظافت حریم راه‌ها، جمع‎آوری دستفروشان و اطلاع ‎رسانی از مهم‎ترین برنامه‎هایی است که در اجرای طرح راهداری تابستانه عملیاتتی شده است.

    سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآورشد: نظارت و بازدید محسوس و نامحسوس از نحوه ارائه خدمات و عملکرد شرکت ها و رانندگان در بخش حمل و نقل کالا و مسافر جاده ای استان، مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی، مراکز معاینه فنی خودروها، روان سازی ترافیک جاده ای از دیگر اقدامات این اداره کل برای ارتقاء ایمنی مسافران است.

    وی خاطر نشان کرد: 335 کیلومتر از راههای آزاد راهی و بزرگراهی استان تحت پوشش سامانه ثبت تخلفات قرار دارند و این سامانه ها با بهره گیری از مجموعه ای از نرم افزار و سخت افزار برای تشخیص سرعت و ثبت پلاک خودروهای متخلف، در محورهای مواصلاتی استان قزوین بکار گرفته شده اند.

    همچنین 59 سامانه تردد شمار برخط راهها در محورهای مواصلاتی استان اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می رسانند.

    برجعلیزاده با آرزوی سفری ایمن و شاد برای هموطنان در تابستان سال جاری گفت: در تابستان امسال مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین درکنار سایردستگاهها تلاش خواهد کرد زمینه ارتقاء ایمنی عبور و مرور مردم را فراهم کند.

    وی با تاکید بر ضرورت تنظیم سفرهای با برنامه و حفظ و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز از رانندگان خواست با ماموران پلیس راه و راهداران برای تحقق سفری ایمن برای خود و دیگران در جاده های استان همکاری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو