فونیکسریمکسبهتام

گرانی عوارض آزاد راه همدان - ساوه سوانح جاده قدیم را افزایش داد

عصر خودرو- جانشین پلیس راه استان همدان گفت: گران شدن قیمت عوارض تردد از آزاد راه همدان - ساوه (کربلا) سوانح فوتی در جاده قدیم همدان - تهران را افزایش داده است.

گرانی عوارض آزاد راه همدان - ساوه سوانح جاده قدیم را افزایش داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ سعید اسماعیلی  بیان کرد: گران شدن عوارض تردد خودرو از آزاد راه همدان- ساوه موجب کاهش استقبال تردد از این آزاد راه و افزایش تردد از جاده قدیم همدان - تهران شده است.

    وی اضافه کرد: تردد یک دستگاه کامیون از آزاد راه همدان - ساوه 400 هزار ریال هزینه برای راننده این وسیله نقلیه به همراه دارد بنابراین بیشتر رانندگان کامیون تردد از جاده قدیم را به آزاد راه ترجیح می دهند.

    جانشین پلیس راه استان همدان ادامه داد: حتی رانندگان سواری هم برای پرداخت نکردن عوارض سنگین و نامتعارف، جاده قدیم همدان - تهران را به جای آزاد راه برای تردد انتخاب می‌کنند.

    سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به فراوانی تردد کامیون در جاده 2 طرفه همدان - تهران و کند شدن سرعت برای رانندگان سواری گاهی مواقع عجله رانندگان سواری برای رسیدن به مقصد و کم حوصلگی آنها هنگام قرار گرفتن در پشت کامیون ها موجب بروز تخلف سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ ناگهانی شده که این تخلف سوانح فوتی گروهی را رقم می زند.

    وی افزود: با توجه به استاندارد نبودن جاده قدیم همدان - تهران، کم بودن ظرفیت جاده به تناسب خودروهای عبوری، فراوانی راه های روستایی وصل شده به این جاده و حضور ادوات کشاورزی در این مسیر به علت همزمانی این فصل با زارعت، جاده قدیم همدان تهران یک محور حادثه خیز به شمار می رود.

    جانشین پلیس راه استان همدان خواستار کاهش هزینه عوارضی آزاد راه همدان - ساوه یا چهار خطه شدن جاده قدیم شامل 2 خط رفت و 2 خط برگشت مجزا برای کاهش سوانح در این مسیر شد.

    سرهنگ اسماعیلی یادآوری کرد: روز گذشته راننده یک دستگاه کامیون حامل میلگرد به قسمت پشت یک کامیون بنز حامل گچ برخورد کرد که منجر به واژگونی کامیون حامل گچ و مجروح شدن راننده این وسیله نقلیه شد.

    وی ادامه داد: همچنین به علت فشار آوردن میلگرد به اتاق ماک، راننده این کامیون بین اتاق خودرو و فرمان پرس شده و جان خود را از دست داد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط