فونیکسریمکسبهتام

در بازدید استاندار مطرح شد؛

اخذ عوارض از خودروهای ورودی به میدان میوه و تره بار کرج

عصر خودرو- رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از اخذ عوارض از خودروهای ورودی به میدان میوه و تره بار کرج خبر داد.

اخذ عوارض از خودروهای ورودی به میدان میوه و تره بار کرج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  عباس وحیدی عصر یکشنبه در جریان بازدید استاندار البرز از بازار میوه و تره بار کرج، اظهار کرد: عرصه 2.5 هکتاری که در کنار میدان میوه و تره بار ایجاد می‌شود به عنوان‌سامانه فروش محصولات کشاورزی در سازمان جهاد مطرح شد و مجوز گرفت، در ادامه کمیسیون زیربنایی استان نیز موافقت خود را با آن اعلام کرد و در نهایت بعد از مراجعه مالکان آن به شهرداری نیز نسبت به صدور جواز آن اقدام کردیم.

    وی در مورد توافق نامه سال 66 که در خصوص میدان و بازار میوه و تره بار کرج است، گفت: در آن مدیریت میدان میان سه بخش هیئت امنا، اتحادیه بارفروشان و شهرداری تقسیم شده است که در قالب آن هر کدام وظایفی دارند.

    رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج افزود: در یک بند از توافق نامه سال 66 بازار میوه و تره بار ذکر شده که اولویت هرگونه توسعه جدید در این مجموعه با اتحادیه بارفروشان است اما در خصوص ایجاد این مجموعه جدید کنار میدان مراحل اخذ مجوز قانونی طی شده است و در حضور دادستانی نیز مطرح شد.

    وی تاکید کرد: اگر قرار بود این بازار تحت عنوان کاربری میدان میوه و تره بار تأسیس شود باید از پرداخت عوارض معاف شده باشد اما در حال حاضر تحت این عنوان از مالکان مربوطه دریافت عوارض را داریم.

    وحیدی در خصوص مباحث ترافیکی بازار میوه و تره بار کرج نیز گفت: ورود ماشین‌های مختلف از جمله وانت، کامیونت را در کنار ورود خودروهای شخصی به این بازار داریم که سال قبل برای ساماندهی تردد این خودروها طبق مصوبه شورای شهر قرار شد امسال وضعیت گیتهای ورودی از حالت فعلی خارج شده و مکانیزه شود.

    وی ادامه داد: با توجه به اخذ عوارض پیش بینی شده دیگر اینجا به عنوان پارکینگ خودروها تلقی نمی‌شود و شاهد توقف چند روزه خودروها در میدان میوه و تره بار کرج نخواهیم بود.

    رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج در پایان بیان کرد: بسیاری از خودروها برای حرکت به سوی شیخ آباد و یا نوروزآباد از میدان میوه و تره بار عبور می‌کنند که به دنبال چاره اندیشی در این خصوص هستیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط