فونیکسریمکسبهتام

سرمربی سایپا:

پراید ۵۰ و تیبا ۷۵ میلیون شده اما قرارداد ما بالا نرفته است

عصر خودرو- سرمربی سایپا گفت: ما تنهاتر از گذشته هستیم. نه کسی سراغ ما را می‌گیرد و نه کسی به سر تمریناتمان می‌آید.

پراید ۵۰ و تیبا ۷۵ میلیون شده اما قرارداد ما بالا نرفته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: امروز یکی از بهترین بازی‌های ما بود. در نیمه اول و دوم فرصت آن‌چنانی به ذوب آهن ندادیم. کناره‌ها وعمق را بستیم، به خوبی دفاع کردیم. وقتی توپ را از دست می‌دادم بهتر از ذوب آهن بودیم. حداقل سه چهار موقعیت خوب خراب کردیم، باید به غیرت و شرافت و مردانگی بچه‌هایم تبریک بگویم. ما تنهاتر از گذشته هستیم. نه کسی سراغ ما را می‌گیرد و نه کسی به سر تمریناتمان می‌آید.

    دایی افزود: امروز هم خبر خوشی به ما دادند یک ناهار به بچه‌های تیم می‌دادند که آن هم رستوران اعلام کرد دیگر نمی‌دهد من بازیکن ندارم سارفو سه چهار روز است به تمرین نیامده مجبور شدم او را به اصفهان نیاورم. در حساس‌ترین نقطه دفاعی از بازیکن جوان استفاده کردیم. تیم ما خوب کار کرد. مردانه بازی کرد و بچه های ما مستحق این پیروزی بودند.

    سرمربی سایپا در پاسخ به این سؤال که چرا چند سال است تیم سایپا در میانه جدول قرار دارد، گفت: متأسفانه همه چیز در این مسئله دخیل است. زمانیکه ما بازی می‌کردیم همه از مدیرعامل تا باغبان زمین پشت ما بودند و از ما حمایت می‌کردند در آن زمان مدیرعامل کارخانه هم پشت ما بود اما الان کسی پشت ما نیست.

    وی افزود: خیلی از بازیکنان 60درصد پول گرفته‌اند و بعضی نیز با آبشن‌ها 50 درصد گرفته‌اند. باز اینها شرف و غیرت داشتند که کار می‌کنند. سال قبل با اینکه جزو تیم‌هایی بودیم که کمترین بودجه را داشتیم بازیکنان بزرگی مثل قلی‌زاده، ترابی و دانشگر را تربیت کردیم. ما بازیکنان‌ما را از دست دادیم اما نتوانستیم جایگزینی برای آنها پیدا کنیم. من پنج بازیکن مصدوم دارم و اکنون با یک تیم جوانان کار می‌کنم.

    دایی در ادامه اظهار داشت: کار کردن با این شرایط سخت است. مدیرعامل جدید ما فقط یک بار پیش از بازی قبلی آمد و گفت ما با قدرت آمده‌ایم که شما کار کنید. ما قدرتی ندیدیم. تیمی که طرفدار ندارد باید پول بدهند تا بازیکنان با انگیزه کار کنند اما فقط عده و وعید دادند من آنقدر امسال تحت فشار روحی و ذهنی بودم که فقط می خواهم زودتر تمام شود و بروم استراحت کنم.

    سرمربی سایپا افزود: این بچه‌ها مگر چقدر قراردادشان است همه چیز پنج برابر شده این ارقام برای کارخانه سایپا عددی است؟ پراید 50 میلیون شده، تیبا 75 میلیون شده اما قرارداد ما بالا نرفته است شاید دوست ندارند که من کار کنم و البته 99 درصد می‌گویند که همین مسئله است.

    دایی در ادامه گفت: پیش از بازی قبلی من را دعوت کردند گفتند که باشگاه به غیر از مسائل مالی چه کار کند که بچه‌ها شاداب شوند. گفتم شما چه راه حلی دارید به من بگویید شاید باید یک گروه تئاتر کمدی یا سیرک بیاوریم. بهتر است حق و حقوق بچه‌ها را بدهند تا کی می‌خواهند فقط شعار بدهند. من از مدیریت کارخانه و وزارت صنعت و معدن می‌خواهم بیایند و رسیدگی کنند. درویش بیشتر به ما کمک می‌کرد جابه‌جایی باید در جهت بهتر شدن باشد اما از وقتی که درویش رفته مصیبت‌های ما بیشتر شده است.

    وی در ادامه افزود:‌ تنها سه چهار نفر از باشگاه سایپا کنار ما هستند اما از دست آنها هم کاری برنمی‌آید به غیر از آنها کسی جوابگو نیست. مطمئناً فردا من را می‌خواهند اما ما باکی نداریم. اگر من را نمی‌خواهید، نخواهید. پول بچه‌ها را بدهید. کسانی به عنوان مدیر و معاون آمده‌اند که هر دو با من مشکل دارند این بچه‌ها چه گناهی دارند. آدم باید شرف و مردانگی و غیرت داشته باشد فکر کنید خانواده خودتان هستند. فقط دوست دارم فرار کنم.

    آقای گل فوتبال جهان در خصوص فوتبال ایران گفت:‌کل فوتبال ایران در سراشیبی است. سال بعد فکر کنم سخت‌تر باشد مطمئناً فصل بعد مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

    دایی در خصوص خشونت در ورزشگاه‌ها گفت: این خشونت و عصبی بودن در جامعه ما است متأسفانه تمام باشگاه‌هایی که طرفداران دارند قسمت فرهنگی و کانون هواداری را تقویت نکرده‌اند. باید آدم‌هایی بیاورند که اهلش باشند و فرهیخته باشند. متأسفانه وجود چنین آدم‌هایی در تیم‌های بزرگ به حاشیه‌ها دامن می‌زند.من خودم زمانی که در پرسپولیس کار می‌کردم یکی از مشکلاتم با آقای کاشانی به خاطر لیدرها بود. ما نمی‌توانیم استادیوم‌های‌مان را کنترل کنیم. عده‌ای می‌آیند و سواستفاده سیاسی می‌کنند  و از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند. به نام باشگاه‌هایمان پسوند فرهنگی چسبانده‌ایم اما فقط شعار داده‌ایم. شاید بودجه کار فرهنگی یک باشگاه از بودجه تیم جوانان یا نوجوانان آن باشگاه بیشتر باشد. متأسفانه خیلی وقت است شعار می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم بگوییم همه چیز گل و بلبل است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط