فونیکسریمکسبهتام

مدرن‌سازی تاکسیرانی تهران با ۳ محور اصلی

عصر خودرو- رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برنامه مدرن‌سازی تاکسیرانی شهر تهران با سه محور خدمات الکترونیک، ناوگان مدرن و نیروی انسانی توانمند در یک سال گذشته دنبال شده است.

مدرن‌سازی تاکسیرانی تهران با ۳ محور اصلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، قنادان رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران پیش از ظهر امروز در جشنواره تاکسیرانی شهر تهران که در محل برج میلاد و با حضور تاکسیران برگزار شد در پاسخ به اینکه چرا یک هفته را به اسم تاکسیرانی جشن می‌گیریم، گفت: باید بگوییم که در گذشته به طور سنتی برخی نفرات پشت درهای بسته انتخاب می شدند و اینها تقدیر می شدند اما امسال بعد از اینکه مدیریت شهری جدید مستقر شد ارزیابی کردیم که در تاکسیرانی چه باید بکنیم.

    وی ادامه داد: بر مبنای ارزیابی ها به این نتیجه رسیدیم که سازمان تاکسیرانی نیازمند تحول و بروزآمدی است و اگر نتوانیم این روزآمدی را افزایش دهیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

    قنادان گفت: برای این امر مهمترین کار ما مدرن سازی بود که سه محور اصلی داشت محور اول خدماتی بود که باید اندیشیده می شد محور دوم ناوگان مدرن و مناسب بود و محور سوم توسعه توانمندی های شخص تاکسیران برای اینکه بتوانند خدمت رسانی بهتری می داشتند.

    رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: بعد از این در حال حاضر و پس از یک سال وقتی به دستاوردها سر می زنیم می‌بینیم که امکان جمع کردن همه اینها در یک برنامه ممکن نبود و ترجیح دادیم در مدت 5 روز چنین جشنواره ای را برای مخاطبین مختلف در نظر گرفتیم.

    وی افزود: ما یک شاخصی تعریف کردیم به نام نظم پذیری تاکسیران و براساس بررسی ما مشخص شد 62 هزار تاکسیران داشتیم که اینها در بروزرسانی پروانه هایشان تاخیر نداشتند اما امروز این عدد به 72 هزار نفر رسیده است. یعنی نظم در بروز رسانی پروانه فعالیت 15 درصد افزایش داشته است.

    قنادان تصریح کرد: در حوزه آموزش هم به آموزش های تخصصی روی آوردیم و امروز هر تاکسیران 36 ساعت آموزش در یک هفته می بیند نظیر اخلاق مداری. ما 45 هزار نفر ساعت در سال 96 داشتیم اما سال گذشته این عدد به 85 هزار نفر ساعت رسید.

    رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در یک سال گذشته 10 سامانه نرم افزاری نظیر مکانیزه شدن سرویس مدارس افتتاح شده است

    وی ادامه داد: ما در حوزه خدمات رسانی به دانش آموزان استثنایی هم گام مهمی برداشتیم و 5 هزار دانش آموز اطلاعات منزل و محل تحصیلشان بر روی نرم افزاری ذخیره شده و خدمت رسانی به صورت منظم انجام می شود.

    قنادان گفت: 420 شرکت پیمانکار دارای مجوز هستند برای خدمت در حوزه سرویس مدارس که به زودی اینها درجه بندی خواهند شد و در سال 97-98 تعداد 20 هزار تاکسی فعال در حوزه سرویس مدارس اطلاعاتشان را به روز داریم.

    رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: بیش از 60 هزار حلقه لاستیک هم بین تاکسیرانان توزیع کردیم که خودتان میدانید در سال گذشته لاستیک به یک معضل تبدیل شده بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو