فونیکسریمکسبهتام

انتقاد عضو کمیسیون بودجه مجلس از خودروسازان

عصر خودرو- حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان، بهای خودرو را هر روز با افزایش نرخ عرضه می‌کنند ولی بهای کار قطعه سازان را با نرخ قبل و تا دوسال به تاخیر انداخته است.

انتقاد عضو کمیسیون بودجه مجلس از خودروسازان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش‌نیوز، وی صبح امروز درحاشیه بازدید از همگام خودرو آسیا در شهرک صنعتی علویجه، با اظهار تاسف شدید از تادیل 300 فرصت شغلی در بهار امسال در این شرکت گفت: متاسفانه خودروسازان بزرگ کشور با رفتار و مناسبات اقتصادی خود، موجب بیکاری در این حجم وسیع شدند که ما از وزیر صمت تقاضای تسریع در رسیدگی به تخلفات این خودروسازان داریم.

    وی گفت: خودروسازان، بهای خودرو را هر روز با افزایش نرخ عرضه می‌کنند ولی بهای کار قطعه سازان را با نرخ قبل و تا دوسال به تاخیر انداخته است.

    حاجی با تعبیر «بیعاری خودروسازان بزرگ در کشور» افزود: متاسفانه رفتار خودروسازان جز دلسردی مردم و بحران‌های اجتماعی و اقتصادی، امیدی در دل تولید‌کننده و مصرف‌کننده نمی‌گذارد.

    مهندس جبار زارع، مدیرعامل شرکت همگام خودرو اسیا در این بازدید با تاکید بر تولید کیفی محصولات به‌ویژه بدنه خودروهای پژو و سمند در این شرکت گفت: 100 درصد عواید شرکت همگام خودرو آسیا وقف شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط