فونیکسریمکسبهتام

یک گام به سمت رونق تولید؛

قاچاق قطعات لوازم یدکی موتورسیکلت‌ به کشور

مسئولان از بازار موتورسیکلت حمایت کنند

عصر خودرو- یک مقام مسئول گفت: در صورت حمایت دولت و مسئولان از صنف موتورسیکلت به‌طور قطع این بازار وضع بهتری به خود می‌گیرد.

قاچاق قطعات لوازم یدکی موتورسیکلت‌ به کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد خادم منصوری، رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت  درباره تحقق شعار رونق تولید گفت: امیدواریم با تحقق شعار رونق تولید، سیلندر( بدنه) موتور سیکلت در داخل کشور تامین شود.

    وی با اشاره به اینکه در واردات موتورسیکلت دچار مشکل هستیم، گفت:  واردات موتورسیکلت طی سالیان گذشته، با مشکلاتی روبه‌رو بوده است که امیدواریم امسال، این موضوع به زودی مرتفع شود.

    بیشتر بخوانید: موتورسیکلت‌های جدید پلاک نمی‌شوند/ فروش موتورسیکلت های هندی مونتاژ شده به بنکداران

    رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت با بیان اینکه 450 واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: قطعات لوازم یدکی مورد نیاز موتورسیکلت‌، بیشتر به‌صورت قاچاق وارد بازار می‌شوند.

    منصوری بیان کرد: امیدواریم در سال جدید، صنف موتورسیکلت وضع بهتری به خود گیرد که البته این امر مستلزم بهبود زیرساخت‌های لازم در این امر است.

    به گفته منصوری، در شرایط فعلی عرضه موتورسیکلت به بازار کم و تقاضا زیاد است که این امر به دلیل بی‌ثبات نرخ ارز در بازار است و مردم باید بدانند که چه زمان، به خرید موتورسیکلت اقدام کنند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت افزود: حدود سه سال است که موتورسیکلت برقی در بازار تولید می‌شود، اما به علت ضعف در خدمات دهی در زمینه شارژ باتری، استقبال چندانی از آن نشده است.

    وی گفت: در صورت حمایت دولت و مسئولان از این صنف به‌طور قطع بازار موتورسیکلت وضع بهتری  به خود می‌گیرد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت در ادامه گفت: باید درنظر داشت که بازار، شرایط با ثباتی ندارد و همین امر موجب شده تا متقاضیان، خرید‌های خود را به بعد موکول کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو