فونیکسریمکسبهتام

استاندار تهران:

خط مترو شهری از اسلامشهر به رباط کریم و پرند می‌رسد

عصر خودرو- استاندار تهران در شورای اداری شهرستان رباط کریم گفت: خط مترو شهری از اسلامشهر به رباط کریم و پرند می‌رسد.

خط مترو شهری از اسلامشهر به رباط کریم و پرند می‌رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در شورای اداری شهرستان رباط کریم که ظهر امروز در فرهنگسرای معلم این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب امسال را به نام سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند که در حقیقت باید مشکلات بخش اقتصادی حل و فصل شود.

    وی گفت: ما در شهرستان رباط کریم 5 شهرک صنعتی دولتی و غیر دولتی داریم که می‌توانند در عرصه تولید گام‌های مثبتی بردارد.

    استاندار تهران تصریح کرد: متاسفانه برخی از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی با ظرفیت 30 درصد کار کرده و برخی دیگر با 70 و برخی نیز با ظرفیت‌های پایین تر که می‌طلبد تا دولت در بخش‌های حمایتی به آنها کمک کرده تا بتواند در بخش تولید به چرخه اقتصادی کشور کمک کنند.

    محسنی بندپی به تحریم‌های ظالمانه دشمنان انقلاب علیه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه تحریم‌ها تاثیر سوئی را در اقتصاد داشته است که با خودکفایی و اتکای به درون می‌توان مشکلات پیش روی اقتصاد را حل کرد.

    وی توجه به رفع موانع و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی را یکی از ملزومات رشد اقتصادی و تولید دانست و خاطرنشان کرد: باید به سمت حل مشکل شهرک‌های صنعتی رفت چرا که آنها به خوبی می‌توانند در رشد اقتصادی شهرستان‌ها نقش مهمی را ایفا کند و در آینده نزدیک در هر شهرستان با حضور فعالان اقتصادی و جوانان حاضر در شرکت های دانش بنیان جلساتی را در جهت رفع این موانع و مشکلات برگزار خواهیم کرد.

    استاندار تهران ادامه داد: در سال 97 برای واحدهای صنعتی 26 هزار میلیارد تسهیلات در نظر گرفته تا نسبت به فعال کردن واحدهای راکد اقدام کنیم.

    محسنی بندپی تاکید کرد: نرخ رشد جمعیت در سرشماری سال 95 نسبت به سال 90 در شهرستان رباط کریم 8 درصد بوده است که این نشان دهنده آن است که رباط کریم یکی از شهرهای مهاجرپذیر استان تهران به شمار می آید.

    وی گفت: رباط‌کریم سومین شهر مهاجرپذیر استان تهران است به طوری که در سال‌های اخیر 54 هزار نفر را در خود جای داده و به این شهر مهاجرت کرده‌اند.

    استاندار تهران ادامه داد: خط مترو سمت اسلامشهر رباط کریم و پرند پیگیری شده که این کار به زودی انجام می‌شود و مترو به پرند هم می‌رسد.

    محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: خط مترو شهری از اسلامشهر به رباط کریم و پرند می‌رسد که این نیز در دست اجراست اما از طرفی دیگر قرار هست که شرکت مترو تهران ایستگاهی را در رباط کریم که جزو مصوبات دولت نیز بوده است طراحی و به مرحله  اجرائی برساند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو