فونیکسریمکسبهتام

سیل ۶هزار۴۰۰ میلیارد ریال به جاده های استان خسارت وارد کرد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: برآوردهای اولیه نشان می دهد که سیل در بخش جاده ها و ابنیه جاده ای در استان خوزستان ۶هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرده است .

سیل ۶هزار۴۰۰ میلیارد ریال به جاده های استان خسارت وارد کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، غلامعباس بهرامی نیا اظهار داشت : سیل و طغیان رودخانه ها باعث خرابی و خسارت به دستگاه ابنیه فنی ( تاسیسات زیر بنایی ) در طول جاده های خوزستان شده است .

    بهرامی نیا ادامه داد : نیروهای راهداری مستقر در راه های خوزستان در طول شبانه روز برای بازگشایی مسیرها و اصلاح جاده ها و راه های شهری و روستایی در حال امداد رسانی هستند تا مشکلی برای تردد رانندگان بوجود نیاید .
    وی با اشاره به بازگشایی و انسداد محورهای استان گفت : در حال حاضر محور اهواز- شوش - اندیمشک از روستای الباجی تا سید عباس در سه تا چهار به طول 20کیلومتر به شکل مقطعی دچار آبگرفتگی شده است .
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد : قسمت هایی از این محور 2طرفه شده است و به رانندگان توصیه می شود با احتیاط و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در این مسیر تردد داشته باشند .
    بهرام نیا بیان کرد : وضعیت پل چمران در ابتدای ورودی شهر اهواز به دلیل ورود آب مشکلی برای تردد خودرو ها ایجاد نکرده است که نیروهای راهداری در تلاش هستند آبهای جاری را به مسیر دیگری منحرف کنند .
    وی خاطر نشان کرد : به دلیل آبگرفتگی در جاده آبادان - اهواز و برای حفظ ایمنی رانندگان این محورمسدود می باشد و جاده خرمشهر - اهواز به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است .
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد:رانندگان می توانند از طریق سامانه تلفن گویا 141 ، اپلیکیشن 141 ، سامانه پیامکی 1000141 و کانال تلگرامی ' راه ' اطلاعات مسیرهای تردد خود را جستجو و سفر ایمنی را آغاز کنند.
    به گزارش ایرنا افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه که به دلیل بارش های سیل آسا در مناطق بالادست ، باعث آبگرفتگی تعداد زیادی از روستاها و اراضی کشاورزی حاشیه این رودخانه ها در خوزستان شد.
    خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده ، 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو