فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای شهر:

ارجاع اعتراض رانندگان مینی‌بوس و تاکسی به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر

عصر خودرو- رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران گفت: موضوع اعتراض رانندگان مینی‌بوس و تاکسی درباره طرح ترافیک و زوج و فرد به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ارجاع داده شد.

ارجاع اعتراض رانندگان مینی‌بوس و تاکسی به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو فوریت لایحه کمک‌های شهرداری تهران به مناطق زلزله‌زده گلستان،‌ لرستان و خوزستان در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.
    وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد شاهد اقدامات بیشتر شهرداری تهران برای کمک به مناطق سیل‌زده براساس قوانین تصویب شده باشیم. با مصوبه امروز شورای شهر دست شهرداری برای کمک‌رسانی بیشتر باز خواهد شد علاوه بر این بندی به لایحه مذکور اضافه کردیم تا شهرداری تهران کمکهای ریالی و لجستیحک خود را به مناطق سیل زده ارائه کند.

    هاشمی با بیان اینکه کمکهای مردمی صورت گرفته ساماندهی خواهد شد گفت: مبلغ 10 میلیارد تومان برای کمک به مناطق سیل‌زده در نظر گرفته شده و به تصویب رسید.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با توجه به عمق خسارتهای وارده 10 میلیارد تومان رقم مناسبی است یا خیر گفت: قرار نیست شهرداری تهران همه هزینه‌ها را تامین کند این در حالی است که علاوه بر تصویب این رقم 350 نفر از نیروهای شهرداری به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند.

    رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره تجمع جمعی از رانندگان تاکسیرانی مقابل شورای شهر گفت: اعتراض این افراد درابره طرح ترافیک و زوج و فرد بوده که اعتراضشان به دست من رسیده است و رسیدگی آن را به کمیسیون حمل و نقل و شورا ارجاع دادم و پس از بررسی‌های صورت گرفته موضوع را به اطلاع معاونت حمل و نقل شهرداری می‌رسانم.

    هاشمی در پایان اظهارات خود گفت: در جلسه امروز شورا بررسی وضعیت 7 پلاک ثبتی  مطرح که 4 مورد از آنها  درست تشخیص داده شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو