فونیکسریمکسبهتام

معاون ساخت و توسعه آزاد راههای کشور؛

مهلت پرداخت عوارض آزادراهی تمدید شد

عصر خودرو- مهلت پرداخت عوارض الکترونیکی آزاد راهها تا ۱۰ اردیبهشت ۹۸ تمدید شد

مهلت پرداخت عوارض آزادراهی تمدید شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید حسین میرشفیع  افزود: رانندگان خودروهایی که از 28 اسفند سال گذشته از چهار آزاد راه پر تردد شامل تهران - قم، تهران - ساوه، کرج - قزوین و قزوین - زنجان تردد داشته اند تا پایان امروز 24 فروردین مهلت داشتند برای پرهیز از جریمه 30 هزار تومانی، عوارض خود را از طریق سامانه های مختلف پرداخت کنند که این مهلت با توجه به جدید بودن موضوع و لزوم اطلاع رسانی بیشتر، تا 10 اردیبهشت تمدید شد.
    وی افزود: رانندگان این خودروها می توانند از طریق پایگاه اینترنتی آنی رو به نشانی www.aaniro.com و اپلیکیشن های مالی نظیر کیپاد، تاپ و اتول یار از میزان بدهی خود مطلع شده و مبلغ عوارض را پرداخت کنند.
    معاون ساخت و توسعه آزاد راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: رانندگان می توانند مبلغ عوارض خود را از روش های فوق، دستگاههای خود پرداز و بزودی از طریق کدهای دستوری ستاره - مربع موسوم به USSD پرداخت کنند.
    میرشفیع افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی برای رانندگانی که عوارض آزادراهی نپرداخته باشند پیامک اخطار حاوی لینک پرداخت ارسال می کند که بخشی از این پیامک ها تاکنون ارسال شده و برای بقیه خودروها نیز به مرور ارسال می شود.
    میرشفیع به همه رانندگان توصیه کرد: منتظر دریافت پیامک پلیس نباشند و بدهی خود را استعلام کنند چراکه ممکن است به هر دلیلی پیامک پلیس به دست آنها نرسد و مشمول جریمه شوند.
    وی افزود: در صورت وجود هرگونه تردید یا اعتراض، رانندگان می توانند با شماره تلفن 63468531 -021 تماس گرفته یا پیامکی به شماره سامانه پیامکی 100001531 ارسال کنند تا اپراتورهای آنی رو اقدام به رفع مغایرت و رسیدگی به اعتراض رانندگان کنند.
    وی تصریح کرد: تا پایان تیر ماه بقیه آزاد راهها هم به این سامانه تجهیز می شوند و تمام عوارضی های فیزیکی جمع آوری خواهد شد.
    وی افزود: تگ های بانک مسکن هم همچنان معتبر است و کسانی که این تگ ها را تهیه کرده بودند همچنان می توانند از آن استفاده کنند اما دیگر نیازی به خرید تگ جدید و هزینه کردن برای آن نیست چراکه روش های پرداخت متنوع و متکثر است.
    به گفته معاون ساخت و توسعه آزادراههای کشور، همچنین در آینده نپرداختن عوارض آزادراهی از شمول جریمه 30 هزار تومانی که هم اکنون اعمال می شود خارج خواهد شد و فقط مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد به مبلغ عوارض اضافه می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو