فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

بی‌توجهی راننده اتوبوس در دامغان حادثه آفرید

۴ نفر مجروح شدند

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان سمنان از تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در ۱۰ کیلومتری روستای معلمان دامغان خبر داد و گفت: در این حادثه چهار سرنشین اتوبوس مجروح شدند.

بی‌توجهی راننده اتوبوس در دامغان حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،سرهنگ تقی کبیری  ضمن بیان اینکه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس با کامیون در دامغان برخورد کرد در تشریح این حادثه، ابراز داشت: این تصادف در ساعت 22:40 شب گذشته در کیلومتر 105 جاده جندق به دامغان و 10 کیلومتری روستای معلمان به وقوع پیوست.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه فوتی گزارش نشده است، اضافه کرد: در این حادثه چهار سرنشین اتوبوس مجروح شدند که به بیمارستان ولایت دامغان انتقال یافتند.

    رئیس پلیس‌راه استان سمنان بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو و برخورد آن به پشت تریلی را علت حادثه اعلام کرد و ابراز داشت: اتوبوس حاوی 44 سرباز ارتش و کامیون نیز محتوای گوجه فرهنگی گزارش‌شده است که خوشبختانه منجر به جراحت سنگین در این واقعه نشد.

    کبیری اضافه کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود به‌محض احساس عدم هوشیاری بلافاصله در امن‌ترین نقطه جاده (پارکینگ) توقف کرده به‌صورت کامل از خودرو پیاده شوند و پس از رفع خستگی طی مسیر کنند تا شاهد اینگونه تصادفات ناگوار در استان سمنان نباشیم.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط