فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹ (۳)

معرفی شرکت‌های ایرانی حاضر در اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹

عصر خودرو- استانبول هفته آینده میزبان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فعالان صنعت خودرو، قطعه‌سازی و صنایع وابسته به آن است، جایی که اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹ در مرکز نمایشگاهی تویاپ این شهر برگزار خواهد شد.

معرفی شرکت‌های ایرانی حاضر در اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این بخش نگاهی کوتاه شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه خواهیم داشت و در بخش‌های بعدی، بیشتر با این شرکت‌ها آشنا می‌شویم. با گزارش‌های بیشتر خبرنگاران "عصر خودرو" از این رویداد مهم صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو همراه باشید.
    ***
    با توجه به اهمیت و جایگاه نمایشگاه اتومکانیکای استانبول، شرکت‌های ایرانی در سال‌های اخیر همواره به‌طور پیوسته در این نمایشگاه حاضر بوده‌اند و هرچند این حضور نوساناتی داشته است اما بالا بودن پرچم کشورمان در بین کشورهای حاضر در این نمایشگاه توانسته در تمام این سال‌ها، قدرت صنعت قطعه‌سازی کشورمان را نشان دهد.
    در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول 2019 شاهد حضور 9 شرکت از کشورمان هستیم. در این میان همان‌گونه که پیش از این برنامه‌ریزی ‌شده بود، شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران برگزاری پاویون ایران در این نمایشگاه را بر عهده دارد تا به این ترتیب جمع 10 مجموعه حاضر در ایران در این نمایشگاه تکمیل شود. نکته قابل‌توجه در این بین، شرکت هشت شرکت از مجموعه 9 شرکت حاضر در نمایشگاه در قالب پاویون کشورمان است، امری که می‌تواند حضور پررنگ‌تری را به نمایش بگذارد.
    در نمایشگاه امسال شرکت‌های کابل وران، دهکده جهانی-قائم پرشان، فولادفام، صنایع چدن اصفهان، آذرین البرز، نیکا شایستگان تیس، یکتا کوش آور و زمان فنر در قالب پاویون کشورمان حضور خواهند داشت و شرکت آذرفرش به‌صورت مستقل شرکت خواهد کرد.
    ****
    نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در روزهای 15 تا 18 فروردین‌ماه با حضور بیش از 1400 شرکت از سراسر جهان در ترکیه برگزار شد. شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده رسمی مجموعه مسه فرانکفورت در ایران ثبت‌نام و هماهنگی حضور شرکت‌ها و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه را بر عهده داشت و پاویون ایران توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران برپا شده بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت automechanika-istanbul.tr.messefrankfurt.com مراجعه کنید. برای ثبت‌نام در دوره آینده و یا کسب اطلاع در زمینه حضور در دیگر نمایشگاه‌های خانواده اتومکانیکا در سرتاسر جهان می‌توانید از طریق شرکت دروازه تجارت فراسو نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو