فونیکسریمکسبهتام

بارش شدید باران در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

هر لحظه احتمال حادثه وجود دارد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد بارش شدید باران همراه با وزش شدید باد در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

هر لحظه احتمال حادثه وجود دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: شاهد بارش باران همراه با وزش شدید باد در محورهای مواصلاتی استان هستیم و همچنان ادامه دارد که با توجه به شدت بارش‌ها احتمال ریزش سنگ و رانش در نقاط مرتفع و کوهستانی وجود دارد.

    وی اظهارکرد: در محور "یاسوج- شیراز" محدوده مله شوره، محور"یاسوج-بابامیدان" محدوده کوشک، محور "یاسوج- اقلید" محدوده تنگ مهریان و محور "یاسوج –اصفهان" محدوده میمند "یاسوج- چرام" محدوده آب حیات شاهد ریزش‌ها و رانش‌هایی بوده ایم.

    رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین در برخی معابر و نقاط محورهای استان شاهد آبگرفتگی و جمع شدن آب هستیم.

    ترافیک پرحجم اما روان

    سرهنگ ویسی پور تصریح کرد: شاهد ترافیک پرحجم اما روان در کلیه محورهای مواصلاتی استان هستیم که بیشتر در حال بازگشت محل سکونت خود هستند.

    وی ادامه داد: توصیه می‌شود مردم و مسافران نوروزی در هر محل و شهری که اسکان دارند سفر خود را به تأخیر بیندازند و از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند چراکه هر لحظه احتمال حادثه‌ای وجود دارد.

    رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسافران تجهیزات زمستانی، لباس گرم، پتو و آذوقه خشک همراه داشته باشند و از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، پل‌ها و دره‌ها خودداری کنند و در هنگام رانندگی چراغ خودرو روشن و فاصله طولی را رعایت کنند.

    سرهنگ ویسی پور به رانندگان هشدار دارد بارش شدید باران همراه با وزش شدید باد در استان باعث کاهش دید می‌شود پس با احتیاط رانندگی کنید.

    مسدود شدن دو محور گچساران

    وی اضافه کرد: محور "گچساران -باباکلان - حرم مطهر بی بی حکیمه (س) " و "گچساران – چم شیر- بی بی حکیمه"در شهرستان گچساران بعلت سیلابی بودن مسیر برای تردد مناسب نیست و از نظر پلیس مسدود و هیچ گونه ایمنی ندارند که از مردم انتظار داریم از این دو مسیر تردد نکنند و از جاده "پازنان به زیدون و سردشت استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو