فونیکسریمکسبهتام

میزان سوانح جاده‌ای در محورهای مواصلاتی قزوین کاهش یافت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با وجود افزایش تردد در محورهای استان در ۳ سال اخیر، میزان سوانح جاده‌ای کاهش یافته و شاهد کاهش تعداد فوت از ۳۹۷ نفر به ۲۵۶ بوده‌ایم؛ همچنین امسال نیز تعداد کشته‌ها ۱۲۱ نفر و ۸ درصد کاهش یافت.

میزان سوانح جاده‌ای در محورهای مواصلاتی قزوین کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ نصرالله بیگلری ظهر امروز در مراسم آغاز طرح نوروزی پلیس راهور و نیروهای امدادی اظهار داشت: پرترافیک‌ترین محورهای استان قزوین اتوبان قزوین به تهران، قزوین به رشت و قزوین به زنجان بوده و با کسب جایگاه اول تا سوم کشور روزانه شاهد تردد 4 هزار دستگاه تریلر و 2 هزار دستگاه اتوبوس از جاده‌های استان هستیم.

    وی بیان کرد: سعی ما بر این بوده که در تمام فصل‌های سال به نحو شایسته به مردم خدمت‌رسانی کرده و با حضور به هنگام در صورت وقوع حادثه به امدادرسانی، جلوگیری از مسدودشدن محور‌ها و کمک به مجروحان و آسیب‌دیدگان بپردازیم.

    رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: طی 3 سال اخیر تردد در محورهای استان 16 درصد افزایش یافته و بیش از 776 میلیون تردد ثبت شده است و امسال با ثبت تردد 280 میلیون خوردو، میزان تردد 14 درصد افزایش یافته است.

    وی گفت: استان قزوین با 6 استان همسایه بود و از 11 استان کشور، تردد در محورهای مواصلاتی صورت می‌گیرد که منجر به وقوع بیش از 70 درصد سوانح در این محورها می‌شود.

    بیگلری بیان کرد: روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار دستگاه انواع خوردو عمومی، سواری و باری از محورهای مواصلاتی استان قزوین عبور می‌کنند و جاده‌ها را به پرتردد و پر ترافیک‌ترین محورهای کشور تبدیل کرده‌اند.

    وی تاکید کرد: با وجود افزایش تردد در محورهای استان در 3 سال اخیر، میزان سوانح جاده‌ای کاهش یافته و شاهد کاهش تعداد فوت از 397 نفر به 256 بوده‌ایم؛ همچنین امسال نیز تعداد کشته‌ها 121 نفر و 8 درصد کاهش یافت.

    بیگلری افزود: با مشارکت پلیس راه با دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادگر شاهد کاهش مطلوبی در سوانح فوتی، خسارتی و جرحی بوده‌ایم که باید برای تداوم این امر اقدامات موثری از سوی این عوامل صورت گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو