فونیکسریمکسبهتام

کولاک در محورهای هراز و فیروزکوه ادامه دارد

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: باد و کولاک در ارتفاعات و به ویژه در محورهای هراز و فیروزکوه که از شب گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.

کولاک در محورهای هراز و فیروزکوه ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ سیاوش محبی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش خفیف برف در محور هراز هستیم و ترافیک در دو محور روان است.

    وی ادامه داد: با توجه به باد و کولاک در دو محور هراز و فیروزکوه از شب گذشته ؛ تاکنون موجب یخ زدگی سطح محورها و کاهش دید افقی رانندگان شده است.
    این مقام مسئول با بیان اینکه همکاران راهداری و پلیس راه در محورها حضور دارند و ارائه خدمات می کنند، گفت: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر، توصیه می شود مسافران از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
    وی با بیان اینکه به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است، افزود: از مسافران می خواهیم تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی، پوشاک گرم و ... به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر با اطمینان از سالم بودن سیستم های گرمایشی، فنی و پر کردن باک خودرو وارد جاده ها شوند.
    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راه های کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس حاصل کنند.
    با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، امروز شهرستان دماوند ابری و در برخی ساعات شاهد بارش باران و برف و همچنین باد و کولاک خواهد بود. پیشینه دما در شهر 6 و کمینه 1 است.
    لازم به ذکر است، باد شدید از شب گذشته همراه با بارش برف خفیف و پراکنده را در شهرستان شاهد بودیم که خوشبختانه با تلاش تیم پلیس راهور و راهداری، محورهای مواصلاتی مسدود نشد و تردد جریان داشت و همچنین حادثه خاصی را شاهد نبودیم.
     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو