فونیکسریمکسبهتام

جاده های مازندران برفی و لغزنده شد

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد که اکنون مسیرهای هراز، کندوان و فیروزکوه منتهی به پایتخت برفی و لغزنده است و تردد خودروها در آنها به آرامی انجام می شود.

جاده های مازندران برفی و لغزنده شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا قدمی ظهر جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: برف شدید اکنون در جاده کندوان حوالی هزار چم تا دهانه جنوبی تونل در حال باریدن است و در دیگر بخش های این مسیر باران می بارد.

    وی افزود: در جاده هراز نیز از آب اسک تا منطقه پیست آبعلی بارش سنگین برف آغاز شده است و در حوالی پلور تا گالری امامزاده هاشم مه غلیظ حاکم وجود دارد.
    سرهنگ قدمی گفت: همه مسیر فیروز کوه شاهد باران است و در محدوده گردنه گدوک بارش برف همراه با مه غلیظ گزارش شده که سبب کندی حرکت خودروها شده است.
    فرمانده پلیس راه مازندران همچنین با بیان اینکه در باقی جاده های استان نیز باران جریان دارد، اعلام کرد که اکنون ترافیک سنگینی در راه های مازندران وجود ندارد اما به سبب بارندگی تردد به کندی انجام می شود.
    سرهنگ قدمی همچنین با اشاره به پیش بینی هواشناسی مازندران مبنی بر افزایش بارندگی و سرمای هوا از عصر امروز، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده های استان به ویزه مسیرهای کوهستانی رانندگی کرده و خودروهای خود را به وسایل زمستانی مجهز کنند.
    فرمانده پلیس راه مازندران همچنین هشدار داد که به علت بارش باران و کاهش دما جاده های استان به شدت لغزنده است و از رانندگان درخواست کرد فاصله ایمن و همچنین هشیاری کامل را رعایت و از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل کنند.
    هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری هوا همراه با بارش برف و باران که با کاهش دما همراه است تا اوایل روز شنبه در این استان شمالی کشور ادامه دارد، اما از امشب تا صبح شنبه شدت این سامانه بیشتر است.
    اکنون بلده نور با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و گلوگاه با 15 درجه بالای صفر گرم ترین جاهای استان هستند.
    مازندران 11 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که از این مقدار حدود یک هزار کیلومتر در مسیر استان های همسایه است و بر اساس آمارهای رسمی، روزانه دو میلیون دستگاه خودرو در جاده های این استان تردد می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو