فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

آمادگی کامل گروه خودروسازی سایپا برای ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا از آمادگی کامل گروه خودروسازی سایپا برای ارائه خدمات به مشتریان در طرح امداد نوروزی سال ۹۸ خبر داد.

آمادگی کامل گروه خودروسازی سایپا برای ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، بهزاد پناهی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به تمام هموطنان، اظهار داشت: طرح امداد نوروزی سال 98 گروه سایپا از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود و به مدت 21 روز تا پایان روز 16 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده،  نمایندگی‌های منتخب سایپا در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان در طرح امداد نوروزی هستند.

    پناهی گفت: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، تمامی پایگاه ها و واحدهای امدادی در جاده‌های سراسر کشور به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

    مدیرعامل سایپا یدک کیفیت در خدمات را اصل اساسی و مهم در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه کند.

    وی ادامه داد: در این طرح 11 دفتر منطقه‌ای و 20 انجمن صنفی نمایندگی‌ها وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحدهای امدادی را بر عهده دارند و در مجموع بیش از 6 هزار نفر از نیروهای انسانی گروه سایپا در تلاش هستند تا آرامش و اطمینان خاطر را در ایام نوروز برای مشتریان فراهم کنند.

    پناهی همچنین به همکاری امداد خودروسایپا با پلیس راهور ناجا، اورژانس، هلال احمر و سایر نهادهای مرتبط در ستاد سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: در سایه این همکاری‌ها قطعا مشتریان گروه سایپا لحظات خوبی را در جاده‌ها تجربه خواهند کرد.

    وی همچنین از مشتریان گروه سایپا خواست در صورت بروز مشکل در حین سفر، با شماره 096550 تماس بگیرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودروهای متفرقه پرهیز کنند تا متحمل هزینه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعمیرات غیر استاندارد نشوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو