فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازه گستر سایپا:

با پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه قطعه سازان ، روح جدیدی در زنجیره تامین گروه سایپا دمیده شد

عصر خودرو- نجفیان مدیر عامل سازه گستر سایپا گفت : سرانجام مطالبات ۱۲۰ روزه قطعه سازان گروه سایپا با همکاری بانک مرکزی و در سایه حمایت های وزیر صنعت، معدن و تجارت، از طریق ۱۰ بانک عامل ، با تخصیص ٢۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در هفته گذشته پرداخت شد.

با پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه قطعه سازان ، روح جدیدی در زنجیره تامین گروه سایپا دمیده شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، وی تلاشهای بی وقفه تیم مدیریتی سایپا بویژه مدیر عامل گروه سایپا  و نیز همکاری انجمن قطعه سازان، و بانکهای عامل را برای عبور از این شرایط سخت ستود و افزود: پرداخت مطالبات زنجیره تامین سایپا در حداقل ترین زمان ممکن و بطور عادلانه و با سهولت انجام شد که در نوع خود بی نظیر و بی سابقه بود.  رییس هیات مدیره سایپا بر رعایت موازین و مقررات و بخصوص عدالت در پرداخت به سازندگان تاکید و تصریح کرد: بر اساس باز خوردهای دریافتی تا این لحظه، شیوه  پرداختهای  اخیر ، باعث رضایتمندی بالای قطعه سازان شده است.
    نجفیان افزود: به حول قوه الهی با این پرداخت بموقع ، بخش قابل توجهی از کمبود نقدینگی زنجیره تامین سایپا مرتفع شده  و در روزها و هفته های آینده شاهد افزایش تیراژ تولید تا 2500 دستگاه در روز خواهیم بود هر چند با تلاش همکاران گروه سایپا  و مدیریت جهادی مدیرعامل جدید سایپا، میانگین تولید خودرو در روزهای اخیر به 2000 دستگاه رسیده است.
    وی افزود: هدف ما علاوه بر افزایش تیراژ تولید به منظور رفع نیاز های مردم برای خرید خودرو و نیز کاهش قیمت  و التهاب بازار، ارتقای کیفی محصولات و توسعه محصولات جدید جهت افزایش رضایمندی مشتریان است که همواره مد نظر بوده است.
    مدیر عامل سازه گستر سایپا  از همراهی و همکاری خوب قطعه سازان در این شرایط سخت و با وجود محدویت ها و تحریم ظالمانه دشمن تقدیر و تشکر کرد که به عنوان شرکای استراتژیک نقش موثری در دستیابی به اهداف تولید گروه سایپا داشتند و با ثبت تولید 2000 دستگاه در روز ، اقتدار صنعت قطعه سازی کشور را در شرایط تحریم و فشار حداکثری به رخ دشمنان کشیدند.
    رییس هیات مدیره سایپا اظهار کرد :
    با تدابیر اتخاذ شده مدیر عامل گروه سایپا ، اهداف استراتژیک گروه ، در سال اتی با تاکید بر استفاده حداکثری از توان تولید شرکتهای گروه و اولویت دادن به توسعه محصولات جدید با کیفیت و ارزان و نیز با عمق حداکثری ساخت داخل قطعات،  ترسیم و ابلاغ شده است .
    وی ادامه داد: دستیابی به تولید 2500 دستگاه خودرو در روز و تحویل هر چه سریعتر خودروهای تعهد شده در سال 98 به مشتریان، اولویت بی چون و چرای گروه خودروسازی سایپا خواهد بود . بنابراین انتظار میرود که قطعه سازان  زنجیره تامین گروه سایپا حداکثر تلاش خود را در تامین و تولید بموقع مواد و قطعات خارجی و داخلی ،  با برنامه ریزی دقیق بعمل آوردند تا در سال ٩٨ با همت آن‌ها شاهد افزایش تیراژ و تامین و تولید ناب باشیم.
    نجفیان تصریح کرد: در راستای تحقق هدف استراتژیک توسعه محصول در گروه سایپا، به عنوان مثال، افزایش تولید خودروی کوییک به عنوان یک خودروی زیبا با آپشن های مورد پسند مشتریان از جمله برنامه های مهم سال آتی خواهد بود. هدف مهم دیگر به منظور جلوگیری از وقفه های ناشی از تحریم ها، افزایش عمق ساخت داخل قطعات با تکنولوژی بالا با همکاری شرکتهای دانش بنیان نیز در سرلوحه فعالیتهای شرکتهای سازه گستر و مگاموتور تعیین شده است .
    نجفیان در پایان، ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک همکاران تلاشگر در گروه خودروسازی سایپا ، استقامت، همدلی و اتحاد را به عنوان رمز موفقیت این گروه دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط