فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

آغاز پیش فروش بلیت های سفرهای نوروزی در قزوین

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ازآغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی ۱۳۹۸ حمل ونقل جاده ای استان قزوین از ۱۲ اسفندماه خبر داد.

آغاز پیش فروش بلیت های سفرهای نوروزی در قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، افشین پیرنون  در خصوص پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی سال 1398 حمل ونقل جاده ای اظهار کرد: به منظور ایجاد فرصت مناسب برای مسافرین به منظور برنامه ریزی سفر و ترویج فرهنگ انجام سفر برنامه ریزی شده پیش فروش بلیت درمحل پایانه های عمومی مسافربری و همچنین دفاتر مرکزی ودفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت های مسافربری آغاز می شود.

    پیرنون همچنین با اشاره برنامه های طرح نوروزی جابجایی مسافردر سال آینده تصریح کرد: با تشکیل ستاد نوروزی در این اداره کل به منظور ارائه خدمات جهت جابجایی مسافر و به منظور رضایتمندی مسافران در ایام نوروز، اطلاع‌رسانی درسطح گسترده صورت می پذیرد، همچنین با نهادهای دست‌اندرکار به ویژه پلیس راه برای کنترل شرایط لازم برای رانندگی، استانداردهای فنی وسایل‌ نقلیه عمومی مسافربری به ویژه ناوگان کمکی هماهنگی های لازم بعمل آمده است. تا افزایش ایمنی و آسایش در جریان ترافیک محورهای استان در ایام نوروز تامین شود.

    وی افزود: همچنین مقرراست خدمات امداد خودرو و جرثقیل های امداد جاده ای بصورت شبانه روزی توسط شرکت های خدمات خودرویی ارائه شود.

    پیرنون بیان کرد: تشکیل تیم نظارت و بازرسی از مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی، توسط دستگاههای ذیربط برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و آماده سازی و مبلمان راه ها نظیر خط کشی راه ها، ساماندهی علائم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در راه ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علائم هشدار دهنده و آشکار سازی نقاط پرحادثه و... برای ارتقاء ایمنی مسافران از موارد پیش‌بینی شده در راستای اجرای طرح نوروزی است.

    مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد : تدابیر لازم برای کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارایه خدمات مناسب به مسافران علاوه بر نظارت فیزیکی، از طریق تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح نظرسنجی، برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گیری از سامانه شماره 3000143 با پیش شماره 028 برای دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفاده‌کنندگان از وسایل ‌نقلیه عمومی به صورت شبانه‌روزی، سامانه نظارت مردمی 110120 پلیس راه به منظورجلب مشارکت مردمی درافزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات، سامانه اطلاع رسانی 30007070 برای ارتباط مردمی واعلام نظر جهت وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی در دستور کار است.

    وی افزود: شهروندان قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود در صورت استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهیه بلیت مورد نیاز و نیز با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند. این سامانه از طریق نرم افزار 141 نیز قابل دسترسی است. و نرم افزار 141 از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.141.ir بصورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو