فونیکسریمکسبهتام

سارقان لوازم داخل خودرو با مینی بوس سرقتی درتهران دستگیرشدند

عصر خودرو- رئیس کلانتری نبرد از دستگیری ۲ سارق مینی بوس خبر داد و گفت: متهمان با مینی بوس سرقتی لوازم داخل خودرو سرقت می کردند.

سارقان لوازم داخل خودرو با مینی بوس سرقتی درتهران دستگیرشدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ 'جهانشاه تیموری' گفت:ماموران انتظامی در ساعت یک بعد از ظهر بیست و پنجم بهمن ماه امسال در حال گشت زنی در محدوده خیابان نبرد بودند که راننده و سرنشین یک دستگاه مینی بوس به محض مشاهده خودروی گشت انتظامی کلانتری سرعت گرفته و سعی کردند که از خودوری گشت کلانتری دور شوند.

    رئیس کلانتری 132 نبرد توضیح داد: این رفتار راننده خودرو، ظن ماموران را برانگیخت و مدتی مینی بوس را تحت مراقبت قرار دادند و پلاک انتظامی خودرو را استعلام کردند.
    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در پاسخ استعلام گرفته شده مشخص شد که مینی بوس سرقتی بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است، ادامه داد: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و ضمن دستور ایست تقاضای توقف مینی بوس را از راننده آن خواستار شدند.
    وی با اشاره به اینکه متهمان توجهی به فرمان های پلیس نمی دادند و سعی کردند که با سرعت بالایی از محل متواری شوند ، گفت: ماموران برای جلوگیری از بروز خسارت مالی و جانی، 7 تیر هوائی شلیک و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند مینی بوس را متوقف و هر 2 سرنشین آن را دستگیر کنند.
    این مقام مسئول عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی انجام شده است اعتراف کردند که به مدت 2 ماه است که مینی بوس را سرقت کرده اند و با این مینی بوس سرقتی مرتکب سرقت لوازم داخل خودرو شده اند.
    وی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان که تا کنون به 5 فقره سرقت لوازم خودرو با مینی بوس سرقتی اعتراف کرده اند، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط