فونیکسریمکسبهتام

ریپ زدن گروه خودرویی در جاده تالار شیشه‌ای

رشد اندک قطعه سازان در هفته نیمه تعطیل+ نمودار

عصر خودرو- گروه خودرویی در آخرین هفته بهمن ماه با روند منفی معامله شدند و به غیر از چند گروه قطعه سازها که به دلیل تجدید ارزیابی مورد توجه بودند و رشد قیمتی داشتند سایر نمادهای این گروه با اُفت قیمت مواجه شدند.

ریپ زدن گروه خودرویی در جاده تالار شیشه‌ای
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان ، معاملات گروه خودرویی در آخرین هفته بهمن ماه  با روند منفی انجام شد و با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم و با وجود تعطیلی پشت سر هم در هفته جاری شاهد معاملات ضعیف در اغلب نمادهای این گروه بودیم و به غیر از چند گروه قطعه سازها که به دلیل تجدید ارزیابی مورد توجه بودند و رشد قیمتی داشتند سایر نمادهای گروه خودرویی با اُفت قیمت مواجه شدند.


    به علاوه شرایط معاملات در بازار سرمایه و گروه خودرویی فعلا با روند منفی ادامه دارد و پیش بینی می شود روند فعلی در روزهای آتی نیز تغییری نکند.

    روند معامله 5 گروه سایپا، پارس خودرو، زامیاد، گروه بهمن، ایران خودرو به شرح زیر است:

    *سایپا (خساپا)

    سهام گروه سایپا در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از 3 هزار و 49 سهم در انتهای هفته گذشته به 3 هزار و 640 سهم رشد کرد و حجم از 38 میلیون و 298 سهم با افزایش به 48 میلیون و 54 سهم رسید.

    در ابتدای هفته این با رشد 0.74 درصدی روبرو شد که این روند در پایان هفته متوقف و به روند نزولی 2.92 درصدی رسید.
     
    سایپا

    *ایران خودرو (خودرو)

    سهام گروه ایران خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت یک هزار و 556 سهم در ابتدای هفته به یک هزار و 159 سهم کاهش یافت و حجم از 13 میلیون و 832 سهم با اُفت به 10 میلیون 328 سهم رسید.

    در ابتدای هفته این سهم با روند مثبت 2.61 درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته متوقف و به کاهش 2.5 درصدی رسید.
     
    ایران خودرو

    *زامیاد (خزامیا)

    سهام گروه زامیاد در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت یک هزار و 220 سهم در ابتدای هفته به یک هزار و 523 سهم رشد کرد و حجم از 16 میلیون و 472 سهم با روند صعودی به 21 میلیون و 486 سهم رسید.

    در ابتدای هفته این سهم با روند صعودی 0.43 درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته متوقف و به اُفت 2.23 درصدی رسید.
     
    زامیاد

    *سایپا دیزل (خکاوه)

    سهام گروه سایپا دیزل در هفته جاری مورد معامله قرار نگرفت.
     
    سایپا دیزل

    *پارس خودرو (خپارس)

    سهام گروه پارس خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت یک هزار و 49 سهم در ابتدای هفته به یک هزار و 227 سهم افزایش یافت و حجم از 14 میلیون و 779 سهم با رشد به 16 میلیون و 9 رسید.

    در ابتدای هفته این سهم با روند صعودی 0.76 درصدی روبرو شد که این روند در پایان هفته متوقف و به کاهش 2.25 درصدی رسید.
     
    پارس خودرو

    *گروه بهمن (خبهمن)

    سهام گروه بهمن در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از 609 سهم در ابتدای هفته به 625 سهم در پایان هفته افزایش یافت و حجم از 12 میلیون و 652 با رشد به 13 میلیون و 184 سهم رسید.

    در ابتدای هفته این سهم بدون تغییر که این روند در پایان هفته متوقف و به رشد 0.1 درصدی رسید.
     
    گروه بهمن


    *ایران خودرو دیزل (خاور)

    سهام گروه ایران خودرو دیزل در هفته جاری مورد معامله قرار نگرفت.
     
    ایران خودرو دیزل

    همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه  بیان کرد: معاملات در گروه خودرویی با روند منفی انجام شد و با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم و با وجود تعطیلی پشت سر هم در هفته جاری شاهد معاملات ضعیف در اغلب نمادهای این گروه بودیم. 

    وی در ادامه افزود: در آخرین هفته بهمن ماه به غیر از چند گروه قطعه سازها که به دلیل تجدید ارزیابی مورد توجه بودند و رشد قیمتی داشتند سایر نمادهای گروه خودرویی با اُفت قیمت مواجه شدند.
     
    این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: شرایط معاملات در بازار سرمایه فعلا با روند منفی ادامه دارد و پیش بینی می شود روند فعلی در روزهای آتی نیز تغییری نکند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط