فونیکسریمکسبهتام

جزئیات عرضه تندر ۹۰ های مختلف ایران خودرو اعلام شد

عصر خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازار خودرو داخلی و بین المللی، تولید تندر۹۰ دنده اتوماتیک، وانت تندر و تندر با ظاهر جدید را در دست اجرا دارد.

جزئیات عرضه تندر ۹۰ های مختلف ایران خودرو اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰:۳۸
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از موج، محمد رضا معتمد معاون تولید تندر90 ایران خودرو، با بیان این مطلب گفت: طرح تولید تندر90 دنده اتوماتیک در این شرکت در حال اجراست و در نیمه دوم امسال به مشتریان عرضه می شود.

    وی اظهار داشت: آغاز تولید انبوه و عرضه وانت تندر90 از شهریوماه سال جاری بوده و قرار است در سال تولید ملی حدود 15 هزار دستگاه از این خودرو وارد بازار شود.

    معاون تولید تندر، از تغییر چهره ظاهری خودرو تندر60 ایران خودرو(فیس لیفت) خبر داد و بیان کرد: این خودرو در سال92 وارد بازار خواهد شد.

    وی مهمترین تغییرات در تندر90 فیس لیفت شده را، تغییر ظاهری(جلو و عقب خودرو)، تغییر در داخل کابین عنوان کرد.

    معتمد تصریح کرد: ایران خودرو برای تولید تندر90 دیزلی در حال مذاکره با شرکت رنو فرانسه است و با نهایی شدن مذاکرات، این خودرو در سال 92 تولید خواهد شد.

    وی در زمینه تولید تندر90 اضافه کرد: براساس توافق صورت گرفته با شرکت رنو پارس در خصوص تامین قطعات، تیراژ تولید تندر90 ایران خودرو به روزانه 300 دستگاه افزایش خواهد یافت.

    معتمد افوزد: درگام اول، تولید تندر90 از اردیبهشت ماه سال جاری با 45 درصد افزایش به 250 دستگاه در روز می رسد.

    وی تاکید کرد: با آغاز تولید وانت تندر90 مجموع تولید محصولات این خانواده(تندر90) به بیش از 400 دستگاه در روز افزایش خواهد یافت.

    معتمد خاطرنشان کرد: برنامه تولید محصولات گروه تندر90 ایران خودرو در سال جاری حدود 80 هزار دستگاه است.
    کرمان موتوراکستریم