فونیکسریمکسبهتام

معاون تولید تندر۹۰ ایران خودرو :

امسال تندر ۹۰ دنده اتوماتیک را به بازار عرضه می کنیم

عصرخودرو: معاون تولید تندر۹۰ ایران خودرو گفت : طرح تولید تندر ۹۰ دنده اتوماتیک در گروه صنعتی ایران خودرو در حال اجراست و امسال این خودرو به مشتریان عرضه می شود.

امسال تندر ۹۰ دنده اتوماتیک را به بازار عرضه می کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸:۰۰
    به گزارش «عصرخودرو» محمدرضا معتمد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما افزود: طرح دیگر ما خودروی تندر 90 با ظاهری تغییر یافته ( face lift ) است که این خودرو سال 92 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت .

    وی همچنین گفت: شرکت رنو فرانسه به علت ارتقای مستمر کیفیت تندر90 ایران خودرو لوح تقدیر و سپاس خود را در مراسمی به مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اهدا کرد.

    معتمد افزود: کیفیت تندر90 ایران خودرو از رتبه 12 در ابتدای سال 2011 به رتبه 7 در ابتدای سال 2012 در میان کل سایت هایی که تندر 90 تولید می کنند ارتقا یافت.

    وی اضافه کرد: همچنین در سه سال اخیر تندر 90 جزو محصولاتی بود که به واسطه آن گروه خودروسازی ایران خودرو رتبه نخست جایزه ملی کیفیت را کسب کرد.

    معتمد گفت: در ارزیابی داخلی که شرکت رنو انجام داد سالن رنگ تندر 90ایران خودرو به عنوان بهترین سالن رنگ در میان کل سایت های تولید کننده تندر شناخته شد.

    معاون تولید تندر90 ایران خودرو افزود : براساس ارزیابی های انجام شده دراواخر سال 90 ، نمره منفی تندر 90ایران خودرو به 21 و 25 صدم ارتقا یافته است که این سطح از کیفیت و کاهش نمره منفی ، بهترین وضع ثبت شده از ابتدای تولید خودرو تندر 90 در کشور محسوب می شود.

    وی با بیان این که ایران خودرو در سال گذشته بیش از 32 هزار خودروی تندر 90تولید و روانه بازار کرد اضافه کرد: امسال برای تولید 80 هزار تندر 90 برنامه ریزی کرده ایم.
    کرمان موتوراکستریم