فونیکسریمکسبهتام

نماینده ویژه سایپا در فروش اعلام کرد

قیمت اصلاح شده سایپا-سیتروئن فردا اعلام می شود

ملاک اعلام قیمت خودروها، زمان تحویل خواهد بود

عصر خودرو- نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش سایپا گفت: ملاک قیمت خودروها، قیمت زمان تحویل خواهد بود و با همان قیمت نیز تحویل خریداران خواهد شد.

قیمت اصلاح شده سایپا-سیتروئن فردا اعلام می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، عبدالله بابایی در دیدار مدیران گروه خودروسازی سایپا با مشتریان با بیان این خبر افزود: در این میان کسانی که با قیمت های جدید نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده اند، با یک تاریخ زمانی مشخص، مابه التفاوت قیمت را دریافت خواهند کرد.
    به گفته وی، اولویت نخست کسانی خواهند بود که تنها یک خودرو ثبت نام کرده اند و اولویت دوم که ثبت نام کنندگان چند خودرو هستند با تاخیر مشکلات آن ها بررسی خواهد شد.
    بابایی با تاکید بر این که تلاش می شود تا همان خودروهای ثبت نامی به خریداران تحویل داده شود، تصریح کرد: چنانچه این امکان وجود نداشته باشد معادل قیمت خودروی ثبت نام شده با خریداران محاسبه خواهد شد که این بخشنامه فردا به نمایندگی ها ابلاغ خواهد شد.
    وی از توافق بر سر قیمت چانگان خبر داد و گفت: بخشنامه رسمی به نمایندگی ها ابلاغ و قیمت 120 میلیون تومان این خودرو ابطال اعلام شده و با توافقی که صورت گرفت با قیمت تیراژ عمده بیش از 93 میلیون تومان عرضه خواهد شد که از فردا تکمیل وجه این خودرو با بالاغ نمایندگی اجرایی خواهد شد. برای تحویل دی و بهمن ماه این خودرو نیز تسهیلاتی پیش بینی خواهد شد تا توان پرداخت وجود داشته باشد.
    نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش سایپا درخصوص خودروی سیتروئن نیز گفت: در مذاکره با مسئولان سایپا سیتروئن قرار شد تا حداقل قیمت لحاظ شده و قیمت از محدوده 200 میلیون تومان خارج شود که نتیجه این مذاکره به صورت مکتوب تا فردا به مشتریان ابلاغ خواهد شد.
    بابایی درخصوص خودروهای رنو نیز تصریح کرد: کسانی که پیامک دریافت کرده باشند به خودروی خود خواهند رسید ضمن آن که بخشنامه تیرماه برای خریداران این خودرو صادر شده و ظرف امروز ابلاغ خواهد شد در این میان برای کسانی که پیامک نیامده باشد به این معنا است که خودروی ان ها هنوز اماده نیست که در حال رایزنی با رنوپارس برای دریافت قطعات هستیم و تحویل خودروها نیز با قیمت زمان تحویل انجام خواهد شد.
    وی با تاکید بر این که خریداران نباید دغدغه افزایش قیمت داشته باشند، افزود: تا پایان دی ماه همه خودروهایی که با یک بخشنامه به فروش رسیده باشند با قیمت قدیم تحویل داده می شوند.
    او درباره خودروهای برلیانس نیز گفت: به احتمال 99 درصد خودروهای برلیانس تحویل داده خواهد شد زیرا پک قطعات این خودروها اماده است و تنها کار حمل و انتقال باقی مانده که با قیمت قدیم به خریداران این خودرو تحویل داده می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط